Export/orderadministratör till företag i Täby
Arena Personal AB / Inköpar- och marknadsjobb / Täby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Täby,
Vallentuna,
Upplands Väsby,
Danderyd,
Sollentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Täby,
Vallentuna,
Upplands Väsby,
Danderyd,
Sollentuna eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2014-09-01Om tjänstenVi söker en kundorienterad och ansvarsfull exportadministratör/ordermottagare till vår kund i Täby.
Detta är en bred roll där du kommer att ingå i ett team som sköter företagets order- och exportadministration. Tjänsten innebär dagliga kontakter med olika aktörer på marknaden världen över. Du kommer själv att ansvara för ett antal länder med allt från order till leverans. Mycket tid kommer att läggas på administration och externa kontakter.
Estimerad start är 1 oktober, men kan ev. diskuteras.
ProfilVi söker dig som tidigare har arbetat med exportadministration och kundnära arbetsuppgifter och med erfarenhet av orderhanteringar, tullhantering och kvalificerad administration. Du är välbekant med leveransvillkor och leveransbevakning och har erfarenhet av att arbeta i olika affärssystem. Erfarenhet av Movex och M3 är meriterande.
Som person gillar du att ta ansvar; du är strukturerad, noggrann och har god förmåga att prioritera. Du tycker om att arbeta såväl självständigt som i team och du kan snabbt ta viktiga beslut. God kommunikativ förmåga är ett måste både på svenska och engelska i såväl tal som skrift. Du tycker om att ge service samt har ett intresse av kundrelationer. Då företaget befinner sig i teknikens framkant så ser vi gärna att du har ett intresse för teknik.
Låter detta intressant och har du den profil vi söker? I så fall är du varmt välkommen in med din ansökan bestående av ett CV och gärna ett personligt brev via vår hemsida. Ange gärna i din ansökan när du kan tillträde en ny tjänst/uppsägningstid. Tjänsten börjar som en inhyrning via oss och för rätt person kan det leda till en anställning hos kund.
Vi ser fram emot din ansökan!
Om företagetVi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra personalansvariga arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.
Så ansöker duTre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningHeltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-09-30
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 330
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktOla Nordin 08-587 117 00
FöretagArena Personal AB
AdressArena Personal AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm
KontorsadressFleminggatan 7, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 1982155
Observera att sista ansökningsdag har passerat.