Experis söker Supply Chain Manager till Saab

Experis Sverige Huvudkontor / Inköpar- och marknadsjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis Sverige Huvudkontor i Linköping, Åtvidaberg, Finspång, Norrköping, Söderköping eller i hela Sverige

Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Publiceringsdatum
2015-06-03

Dina arbetsuppgifter
Vill du ha ett utmanande uppdrag med internationell karaktär så har vi uppdraget för dig! Experis söker nu en Supply Chain Manager för ett konsultuppdrag till Saab i Linköping. Uppdraget förväntas pågå i 6 månader med start i augusti.

Som Supply Chain Manager har du en viktig roll i uppföljningen av Saabs leverantörer. Du kommer ha ett nära samarbete med inköpare, orderbevakare och leveransutvecklare på avdelningen men också projektledare och tekniker. Ditt ansvar är att se till att leverantörerna uppfyller avtalade krav på kvalitet, kvantitet och dokumentation samt håller sina tidsplaner.

Det förekommer många resor i arbetet med varierande längd till olika länder inom Europa. Det ställer höga krav på din tillgänglighet och flexibilitet.

Vem är du?
Vi söker dig som har 2-3 års erfarenhet av inköp och produktion/industri. Du ska framför allt ha arbetat med leverantörskontakter tidigare.
Du är en person med driv och pondus som har god förmåga att snabbt sätta dig in i nya sammanhang. Vidare har du hög energi och affärsmässighet att möta människor på olika nivåer. I din kommunikation är du rak och tydlig och i ditt arbete är du strukturerad och planerande.

Du behärskar svenska och engelska mycket bra i tal och skrift. Kan du även andra språk så som spanska, portugisiska och tyska är det meriterande.

Vad kan vi erbjuda dig?
Med 1600 konsulter och 6500 genomförda rekryteringar bara det senaste året är Experis Sveriges största konsult- och rekryteringsföretag inom segmentet chef och specialist. Våra konsulter får en trygg anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag, avtal gällande hushållsnära tjänster och företagshälsovård är exempel på annat som vi erbjuder alla våra anställda.

Kontaktperson för detta jobb
Du söker tjänsten via ansökningslänken nedan med registrerat och uppdaterat CV. Urval och intervjuer sker löpande så vi ber dig ansöka redan idag. Vid frågor maila eller ring gärna ansvarig konsultchef: malin.lindstrom@se.experis.com 013-35 55 05

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-06-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Malin Lindström

Företag
Experis Sverige Huvudkontor

Adress
Experis Sverige Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2323338

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis Sverige Huvudkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis Sverige Huvudkontor: