Experis Finance söker ekonomiassistent til Helsingborg med omnej

Experis Finance Huvudkontor / Ekonomiassistentjobb / Helsingborg
2016-02-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Experis Finance söker ekonomiassistent til Helsingborg med omnej" (publicerad 2016-04-29) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis Finance Huvudkontor i Helsingborg, Höganäs, Landskrona, Ängelholm, Örkelljunga eller i hela Sverige

Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Publiceringsdatum
2016-02-18

Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu för kunds räkning en kvalificerad ekonomiassistent för uppdrag beläget 4 mil norr om Helsingborg.
Uppdraget är på heltid.

Du kommer att arbeta med flera uppgifter på ekonomiavdelningen inom kategorierna:
• Kundreskontra & leverantörsreskontra
• Löpande bokföring
• Momsdeklarationer
• Intrastat rapportering
• Viss månadsrapportering

Du hanterar även inkommande post och mail.

Vem är du?
Du är ekonom med gymnasie- eller högskolekompetens.
Du har minst 3 års erfarenhet av motsvarande arbetsuppgifter
Du är väl förtegen med Microsoft Office, bemästrar Excel och har du SAP finner kunden detta meriterande.
Du är obehindrad i din skrift och ditt tal i såväl det svenska som engelska språket.
Som person är du noggrann, detaljinriktad, rak och tydlig i din kommunikation.
Du har energi och ett inre driv samtidigt som du brinner för ditt yrke.

Vad kan vi erbjuda dig?
Låt Experis öppna dörrarna till ditt drömföretag. Vi samarbetar med många av Sveriges populäraste företag och kan dessutom erbjuda dig:
• Möjlighet att arbeta i svensk och internationell miljö.
• Utvecklingsmöjligheter på både lång och kort sikt.
• Nätverkande med personer inom din yrkeskategori genom såväl nätverksträffar som sociala aktiviteter.

Vår verksamhet bygger på att våra anställda trivs och vill stanna hos oss. Våra konsulter får en trygg anställning med allt vad det innebär i form av övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård är exempel på annat som vi erbjuder alla våra anställda.

Kontaktperson för detta jobb
Urval sker löpande då uppdraget ska tillsättas omgående. Har du frågor om rollen som konsult på Experis är du välkommen att kontakta Finance Researcher Amela Gogic på amela.gogic@se.experis.com .

Välkommen med din ansökan till Experis, specialisten på specialister.

Varaktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-03-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Amela Gogic 040-66-06-332

Företag
Experis Finance Huvudkontor

Adress
Experis Finance Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Jobbnummer
2678936

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis Finance Huvudkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis Finance Huvudkontor: