Exela söker medarbetare till Backoffice/Support

Banctec Aktiebolag / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Banctec Aktiebolag i Stockholm

Som medarbetare på Backoffice kommer din huvudsakliga arbetsuppgift vara att hantera inkommande ärenden både via telefon, mail samt ärendehanteringssystem. Ansvara för att inkommande ärenden som registreras i våra interna ärendehanteringssystem, utreds, åtgärdas och återkopplas inom angivet SLA. Hantera avvikelser, ta hand om omskanningar/originalbeställningar.

Vi söker en medarbetare till vårt supportteam. Arbetsuppgifterna består av att hantera inkommande ärenden både via telefon och mail samt ärendehanteringssystem. Backoffice arbetar med kundservice, support och Backoffice-uppgifter inom alla Exelas produktionsområden såsom dokumentscanning, fakturascanning och pappersbaserade girobetalningar. Du kommer ingå i ett team där alla har självständigt ansvar för att de ärenden man hanterar är uppdaterade och korrekta.

Som person är du driven och ambitiös och ser hela tiden möjlighet att göra det där lilla extra för att leverera bra service effektivare. Vidare har du en positiv inställning och vill gärna utveckla ditt arbetssätt. För att passa i den här rollen är det viktigt att du har båda fötterna på jorden och har tålamod med utförandet av arbetsuppgifterna.

Du kommer ingå i ett team med 16 kollegor. Vi är en servicefunktion med fokus på våra kunder. Avdelningen genomgår löpande en hög grad av förändring och vi tittar hela tiden på hur vi kan effektivisera vårt arbete ytterligare.

Vi söker dig med hög servicekänsla och noggrannhet. Du ska kunna analysera och prioritera de situationer som uppstår samt ha god samarbetsförmåga. Det är även viktigt att du har lätt att uppta samt bibehålla en god dialog med såväl kunder som kollegor. Du ska vara ansvarstagande och ha lätt för att arbeta självständigt men även i grupp. Vi ser gärna att du är en öppen, positiv och driven person som vill utvecklas.

Du behöver ha grundläggande kunskaper inom IT. Erfarenhet av att arbeta i webbaserade applikationer. God dator- och telefonvana krävs. Arbetet kräver erfarenhet av Microsoft Office program. Du kan uttrycka dig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift.

Exela Technologies is a global Transaction Processing Services (TPS) and Enterprise Information Management (EIM) leader. We provide services and solutions for high-volume, mission-critical organizations seeking to drive efficiency with their business processes. These solutions include scanning, data capture, digital mailroom, archive & retrieval, workflow management and business process outsourcing (BPO). Exela Northern Europe has a staff of around 600 across Sweden, Norway, Poland and Estonia, spread over our Sales department, Business Solutions Group, Customer Services and Business Process Outsourcing. The company is part of the recently Nasdaq listed Exela Technologies, with some 23 000 employees and a presence in +50 countries globally and head office in Dallas, USA.

Varaktighet, arbetstid
Tjänsten är tidsbegränsad på ett år med möjlighet till förlängning. Arbetstiderna är mellan 08.00-16.30 eller 08.30-17.00 beroende på bemanning/personal. Exela tillämpar individuell lönesättning och kollektivavtal - Almegas IT-avtalet.

Publiceringsdatum
2018-03-22

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-15
Ange följande referens när du ansöker: Backoffice

Kontakt
Linda Sander linda.sander@exelaonline.eu +46733435608
Helene Rönnow helene.ronnow@exelaonline.eu +46700-927 153

Företag
BANCTEC AKTIEBOLAG

Adress
BANCTEC AKTIEBOLAG
Box 90210
12023 Stockholm

Kontorsadress
Västberga allé 36 A

Jobbnummer
4039314

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Banctec Aktiebolag

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Banctec Aktiebolag: