Executive Assistant till ett välkänt konsultföretag
Ryska Posten / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en Executive Assistant som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med omgående start. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en Executive Assistant till vår kund som är verksam inom management consulting. Det är en direktrekrytering och tjänsten är på heltid, tillsvidare. Det är ett välkänt internationellt företag som har ett gott rykte världen över. Företaget söker nu en Executive Assistant till deras kontor som är beläget centralt i Stockholm. Arbetstiderna är måndag-fredag klockan 08.00-17.00. Önskemålet är att du kan starta omgående, helst redan i mars.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.
ARBETSUPPGIFTER
Som Executive Assistant kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att:
• Hantera och samordna kalendrar, resor och möten
• Boka resor och hotell
• Arrangera middagar, events samt logistik kring konferenser med mera
• Fungera som researcher och vid behov ta fram underlag och information inför möten och resor
• Förbereda presentationer och material
• Skapa, bibehålla och utveckla goda relationer till kunder, leverantörer och samarbetspartners
• Korrekturläsning och översättningar
• Ekonomiuppgifter, exempelvis fakturering och kvittoredovisning
• Skriva protokoll
• Stötta kollegorna vid behov, exempelvis backup i receptionen
VI SÖKER DIG SOM
• Har arbetat som Executive Assistant eller som VD-assistent minst ett år
• Har tidigare arbetat på ett konsultbolag, en advokatfirma, ett finansbolag eller ett privatkapitalbolag
• Har en god IT-vana samt goda kunskaper inom Officepaketet
• Kan uttrycka sig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
• Har tidigare erfarenhet av att arbeta med internationella kontakter
Som person är du utåtriktad, professionell och serviceminded. Vidare är du proaktiv, strukturerad och har ett öga för detaljer. Du trivs med att arbeta självständigt i ett högt tempo mot uppsatta deadlines och kan arbeta systematiskt och sansat för att nå resultat.
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering.bemanning@ryskaposten.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2017-02-27ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRyska Posten
AdressRyska Posten
Sandhamnsgatan 63 B
10253 STOCKHOLM
KontorsadressSandhamnsgatan 63 B
Jobbnummer 3342736
Observera att sista ansökningsdag har passerat.