Erfarenhet från kund- och/eller leverantörsreskontra - SJR AB Konsultverksamheten - Ekonomiassistentjobb i Göteborg
Erfarenhet från kund- och/eller leverantörsreskontra
SJR AB Konsultverksamheten / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv
Visa alla jobb hos SJR AB Konsultverksamheten i Göteborg

SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag med inriktning mot Ekonomi och Bank & Finans.
Sedan 1993 har SJR byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 200 anställda och har kontor i Stockholm,
Malmö och Göteborg.
Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans.
SJR är noterat på First North-listan.
Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.
Vi söker nu fler konsultkandidater med erfarenhet ifrån att ha jobbat med kund- och/ eller leverantörsreskontra.
Uppdragen
Uppdragens karaktär kan variera. Till de dagliga arbetsuppgifterna i uppdrag inom dessa områden kan bl.a. följande ingå:  Hantering av kund- och leverantörsfakturor såsom digital och manuell
hantering och avstämningar, kontroll, kontering, betalningshantering samt bokning av utförda betalningar. Fakturering samt bevakning av betalningar kan förekomma samt löpande bokföring. En bra
kommunikation och service mot uppdragsgivares kunder och leverantörer är en viktig del i denna konsultroll.
Lämplig bakgrund
Vi söker dig med erfarenhet av liknande uppgifter. Du bör du ha gymnasieekonomisk utbildning eller högskoleutbildning inom ekonomi samt minst 1 års relevant arbetslivserfarenhet inom
ekonomiadministrativt arbete. Goda kunskaper i Excel, engelska och förståelse av ekonomisystem är ett krav. I denna roll bör du vara noggrann, strukturerad, uttåtriktad och älska att jobba med
siffror. Som person är du glad och positiv. Du är noggrann, ansvarstagande och tar egna initiativ i ditt arbete. Du har lätt att lära dig och tycker om problemlösning. Har du arbetat i SAP
ekonomisystem är det meriterande, då vi har flertalet kunder som efterfrågar detta.

Publiceringsdatum
2008-03-11

Övrig information
För att vi ska kunna hantera alla ansökningar på bästa sätt kan du enbart ansöka via http://www.sjr.se/ , vi tar inte emot ansökningar via e-post eller brev. Du registrerar dig genom att svara
på ett fåtal frågor och därefter bifogar du ditt eget CV och personliga brev. Format vi accepterar är Word och PDF. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Hanna
Olausson Tel. 0704-71 59 01. Urval och intervjuer kommer att ske löpande.

Anställningstyp/arbetstider
Tills vidare
Heltid/Deltid
Heltid

Ersättning
Fast lön
Fast Lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-04-09

Kontakt
Hanna Olausson

Företag
SJR AB Konsultverksamheten

Adress
SJR AB Konsultverksamheten
Box 7420
10931 Stockholm

Jobbnummer
160438

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR AB Konsultverksamheten: