Erfaren registrator till variationsrik roll på myndighet

Perido AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Göteborg, Mölndal, Härryda, Kungsbacka, Ale eller i hela Sverige

Perido söker nu dig som vill ta chansen och arbeta i en kombinerad roll som registrator och receptionist hos vår kund, en myndighet som verkar för att alla barn, unga och vuxna ska få en givande utbildning. Kontoret finns beläget i centrala Göteborg.

På det här uppdraget delar du din tid mellan rollerna som registrator och receptionist och får med andra ord möjlighet att använda både din känsla för detaljrikedom och serviceinriktade sida då du välkomnar myndighetens besökare. Som registrator hanterar du all registratur som rör myndighetens verksamhet i regionen, du agerar även stöd i hantering av statsbidrag och i frågor rörande diarieföring, offentlighet och sekretess. Du tar även emot inkommande post och paket med tillhörande rutin av att stämpla, diarieföra och dela ut dessa. Den resterande tiden agerar du receptionist med arbetsuppgifter så som att se till att receptionsskärmen rullar, håller närvarotavla och postfack uppdaterade, planerar inför och bokar lokaler till möten. Du hanterar även praktisk fel på kontoret samt agerar enklare tekniskt stöd av datorstrul vid kurser.

Vi tror att du som söker den här rollen lockas av möjligheten av att kunna kombinera dessa rollen och därigenom få en stor variation av arbetsuppgifter. Genom tidigare arbeten har du skapat dig en gedigen erfarenhet av diarieföring men kanske har du saknat det mer serviceinriktade inslaget som rollen som receptionist kan erbjuda. Som person är du social, noggrann och strukturerad och trivs lika bra med att arbeta ensam som i grupp och har inga problem med att självständigt driva ditt arbete framåt.

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2017-06-16

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasial utbildning
• Minst tre (3) års erfarenhet av diarieföring
• Goda kunskaper i MS Office
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift

Tjänstens omfattning och tillträde
Deltid 75%, konsultuppdrag till september 2018. Tillträde 2017-09-01.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Vill du arbeta i en kombinerad roll som registrator och receptionist? Är du en erfaren registrator på jakt efter ett nytt uppdrag där du även får använda din känsla för service i det dagliga arbetet? Vill du arbeta på en myndighet som bidrar till lärande i samhället? Då kan det här vara ett uppdrag för dig!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 15501EH i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Varaktighet, arbetstid
60%-80%

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-07-16
Ange följande referens när du ansöker: 15501EH
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinavägen 15

Jobbnummer
3560516

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: