Erfaren och ansvarstagande receptionist till heltidsuppdrag

Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en handlingskraftig och initiativtagande receptionist/Office Manager som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start i juni. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.


OM TJÄNSTEN
Vill du arbeta på ett modernt företag och tycker om varierande arbetsuppgifter så är detta chansen för dig! Med start i juni och tills vidare söker vi dig som vill arbeta heltid som receptionist och Office Manager. Vi söker dig som är driven, prestigelös och vågar kavla upp armarna när det behövs. Du har tidigare erfarenhet från servicebranschen och är inte rädd för att ta egna beslut. I rollen som receptionist och Office Manager kommer du göra allt ifrån att ta emot besökare, hantera inkommande mejl och telefonsamtal till enklare fakturering.
Du kommer sitta i moderna, ljusa lokaler centralt i Stockholm och arbetstiderna är sedvanliga kontorstider måndag-fredag mellan kl. 08:00-17:00.

Arbetsuppgifter
Som receptionist och Office Manager kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.

Du kommer till exempel att:

• Ta emot och registrera besökare
• Besvara inkommande samtal och mejl
• Sköta möteskalender/boka konferensrum
• Se till att all utrustning såsom skrivare, fax, datorer och så vidare fungerar som det ska
• Enklare fakturering
• Ha kontakt med leverantörer

VI SÖKER DIG SOM

• Har erfarenhet från reception och/eller som Office Manager
• Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat
• Kan hantera Officepaketet
• Är självgående och gillar varierande arbetsuppgifter
• Är självgående men kan även arbeta i team


Som person är du prestigelös, har ett starkt driv, är serviceinriktad och ser vad som behövs göras. Du är positiv, professionell och har förmågan att arbeta självständigt.

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering.bemanning@ryskaposten.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2017-04-20

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63B
10253 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63B

Jobbnummer
3448250

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: