Erfaren ekonomiassistent till team i Borås!

SJR / Ekonomiassistentjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR i Borås, Alingsås, Härryda, Partille, Mölndal eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2018-02-22

Om företaget
SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.

Vad innebär rollen?
Här får du, hos vår kund belägen strax väster om Borås (enkelt att ta sig dit med buss från Korsvägen), möjlighet att vara del av ett team inom leverantörsreskontra och en organisation med familjär kultur och trevliga människor. Du kommer främst att arbeta med leverantörsreskontran vilket omfattar bland annat scanning och registrering av fakturor, kontering, betalningspåminnelser och att lägga upp nya leverantörer. Om du har vana av avstämningsarbete kan även det komma att omfattas i rollen. Du arbetar med både svenska och utländska fakturor och arbetet innebär stora mängder av fakturor. Den allra mesta kommunikationen sker på svenska.

Arbetet sker på heltid med flexibel arbetstid. Med anledning av ett tillfälligt behov innebär den här tjänsten att du arbetar som vår SJR-konsult med start omgående och fram till mitten av juli 2018.

Vem söker vi?
Vi söker dig som har några års erfarenhet av leverantörsreskontra så att du är självgående inom området. Du bör ha arbetet i större bolag, med större mängder av fakturor, så att du därmed även har vana av något större system. Du har god Excelkunskap och kommunicera väl i tal och skrift på svenska.
I övrigt är du en person som trivs i team och hjälper gärna till. Du är även noggrann i det du gör och trivs att arbeta med leverantörsreskontra i ett större bolag.

Din ansökan
Har du frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta Karin Fors via 031-333 54 75. Urval och intervjuer sker löpande.

Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Som konsult har du nära kontakt med din personliga konsultchef och SJR anordnar regelbundet konsultträffar där du möter dina arbetskollegor som arbetar på andra uppdrag.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Karin Fors karin.fors@sjr.se 031-333 54 75

Företag
SJR

Adress
SJR
Humlegårdsgatan 20
11446 Stockholm

Kontorsadress
Humlegårdsgatan 20, Stockholm

Jobbnummer
3980500

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR: