Erfaren administratör - serveOffice ab - Administratörsjobb i Stockholm
Erfaren administratör
serveOffice ab / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos serveOffice ab i Stockholm

serveOffice erbjuder konsulttjänster inom bemanning, rekrytering, redovisning samt löner/HR. Vi är auktoriserade via Bemanningsföretagen och anslutna till SRF. serveOffice etablerades 1991 och vi är idag 50 anställda. Vårt kontor finns i Sollentuna. Som medlem i branschförbundet Bemanningsföretagen verkar vi för hög kvalitet, följer etiska riktlinjer samt innehar en mycket god personalpolitik. Läs gärna mer om oss på www.serveoffice.se
Erfaren administratör sökes för tillsvidareanställning alternativt visstidsanställning hos ledande processor utvecklare. Nuvarande befattningshavare har erbjudits en tjänst utanför företaget och därför söker vi nu efter en ny person. I väntan på rekryteringsprocessen kommer företaget att hyra in en person. Därför kan vi erbjuda en omgående anställning till de kandidater som har möjlighet att tillträda omgående. För dig som har möjlighet att börja omgående finns självklart goda möjligheter att få stanna kvar på företaget.
Företaget har idag ca 70 anställda varav ca 55 har sin arbetsplats på Stockholmskontoret (vid Norra bantorget). Tjänsten innefattar ett huvudsakligt ansvar för Stockholmskontorets kontorsadministration men det förekommer även uppgifter där man är behjälplig i ärenden som berör övriga kontor (f.n. Tel Aviv, Santa Clara samt Peking).
Ditt uppdrag
Som ansvarig för Stockholmskontorets generella administration arbetar du med:
* Leverantörsansvar för samtliga kontorsleverantöerer såsom fastighetsförvaltare, telefoni, posthantering och skeppningsdokument, städfirma, konferens- och reseadministration, tidrapportering, kontorsmaterielleverantör.
* Kontrakts- och fakturaadministration dvs. scanna och administrera avtal och andra styrande dokument, sortera och fördela inkommande fakturor samt granska/följa upp och godkänna ankommande fakturor inom telefoni/frakt/städning/resor/kontorsinköp.
* Personal- och företagsarrangemang dvs. ansvara för logistiken kring större företagsarrangemang och personalsammankomster, styrelsemöten och bolagsstämmor.
* Sköta övrig administration så som att administrera företagets tidrapporteringssystem, ta emot gäster, vara behjälplig vid märkning av anläggningstillgångar, ansvara för att lokalerna ser representativa ut samt att kontorsmaskiner, kaffemaskin etc. fungerar.

Publiceringsdatum
2008-03-15

Kvalifikationer
Vi söker dig som har några års erfarenhet av liknande uppgifter. Du är en van användare av Officepaketet. Flytande kunskaper i engelska i såväl tal som skrift är ett krav. För att lyckas i arbetet bör du tycka om att ha mycket på gång samtidigt. Du är prestigelös och bra på att ta initiativ. Att ge god service är en självklarhet för dig och du är duktig på att prioritera och planera.

Så ansöker du
Stämmer ovanstående in på dig? Anmäl ditt intresse genom att fylla i nedanstående formulär samt bifoga CV och personligt brev. Urval sker fortlöpande. Vänligen ange i ansökan när du har möjlighet att börja på ett nytt jobb. Frågor angående tjänsten besvaras av Mia Sahlén hos serveOffice på 08-594 697 09.
Välkommen!

Anställningstyp/arbetstider
Tills vidare
Heltid/Deltid
Tillfälligt eller tillsvidare.

Ersättning
Fast lön
Fast månadslön.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-04-14

Kontakt
Mia Sahlèn, 08-59469709

Företag
ServeOffice AB

Adress
ServeOffice AB
Box 617
19126 Sollentuna

Jobbnummer
165856

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos serveOffice ab: