Erfaren administrativ assistent till internationellt finansbolag

Perido AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Perido söker en administrativ assistent till ett stort internationellt företag som arbetar med modern och högteknologisk finansiell handel. Tjänsten är placerad på kontoret i utkanten av centrala Stockholm.

Som administrativ assistent får du arbeta tillsammans med drivna och engagerade kollegor i en internationell miljö där utveckling, kreativitet och dynamik präglar stämningen. Här kommer du framför allt att assistera avdelningens controller med allt från att planera agendor och hantera kalendrar till att boka resor och hålla koll på utgifter. Du kommer även att vara första kontaktperson för avdelningen både internt och externt samt fungera som stöd i det dagliga administrativa arbetet. Eftersom uppdraget är på ett internationellt företag är det viktigt att du känner dig bekväm i det engelska språket.

Vi tror att du som söker den här tjänsten drivs av att se resultat i ditt arbete, men kompromissar aldrig med kvaliteten på utförandet. Du är tydlig i din kommunikation, är inte rädd för att ställa frågor eller säga ifrån när det behövs, och gör det alltid på ett professionellt sätt. I mötet med människor är du serviceminded, personlig och har lätt för att skapa kontakter på alla nivåer inom organisationen.

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2017-03-23

Kravprofil för detta jobb
• Akademisk utbildning
• Minst 2 års erfarenhet av liknande arbete
• God datorvana, exempelvis MS Office
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande

• Erfarenhet av arbete i en internationell miljö

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2017-12-31 med möjlighet till förlängning. Tillträde 2017-04-17.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Vill du arbeta i en internationell och kreativ miljö med drivna kollegor runt dig? Trivs du med att stötta administrativt och gillar ett högt arbetstempo? Är du en sådan som vill se resultat i arbetet? Då kan det här vara tjänsten för dig!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 15142JA i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-22
Ange följande referens när du ansöker: 15142JA
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinavägen 15

Jobbnummer
3393770

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

     

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: