Enterprise Advisor Assistant - Malmö

Telavox / Butikssäljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telavox i Malmö, Kalmar, Göteborg, Jönköping, Linköping eller i hela Sverige

Precis som vi så söker du alltid efter nya utmaningar och du vill hitta en plats där du kan ta stort ansvar samtidigt som du växer med bolaget. En salig blandning av service, administration, system, utbildning, leverans och utveckling i direktkontakt med kund tycker du är meningen med (arbets)livet??

Guess what?Allt detta får du kombinera på Telavox! ?Med vår nya Advisororganisation kommer vår support till våra kunder att ändras från reaktiv till proaktiv kommunikation. Målet är att förekomma kunden med sina behov innan de själv blir medvetna om dom och på så sätt överträffa alla förväntningar. Advisorn tar helhetsansvaret för att varje kund har en optimal kommunikationslösning över tid samt att våra produkter och tjänster används på ett effektivt sätt. Den Assisterande Advisorn är precis som det låter - en hjälpande hand med fokus på kundsupport.

Om jobbet

Din roll som Assisterande Advisor syftar till att avlasta dina kundansvariga kollegor i arbetet med att uppnå kundnöjdhet i världsklass. På Telavox älskar vi att prata med våra kunder men strävar ändå efter att minska antalet samtal och uppmuntrar till självgående kunder. Eftersom du är en viktig del av informationsutbytet kommer du därför också att ta en aktiv del i att effektivisera ärendeflödet.

Fokus för den Assisterande Advisorn kommer primärt att vara nöjda kunder. Detta innebär utveckling av kundens kompetens om våra tjänster samt hantering av beställningar och andra ärenden från kunden. Du ansvarar som en del av teamet för att ta emot kundens ärenden via ärendesystemet, mail eller telefon och utför själv förändringar och beställningar åt kunden alternativt tar ärenden vidare till andra i organisationen. Du jobbar nära våra Advisors där du ger input till att förbättra våra rutiner för att ge våra kunder bästa förutsättningar.

Det finns goda förhoppningar och möjligheter för dig att växa in i en roll som Advisor på sikt. Och det bästa av allt? - Du blir en del av ett spännande team som ansvarar för ett av bolagets viktigaste tillgångar - våra kunder.

Vad gör dig klippt & skuren för rollen??

Din viktigaste kvalifikation är din erfarenhet från en kundcentrerad roll och det är ett extra + om erfarenheten kommer från telekom eller IT-branschen. Du tycker att all form av kontakt med människor är toppen och blir extra förtjust när det är lite utmanande och klurigt. På Telavox gillar vi att både arbeta och skratta tillsammans och är säkra på att socialt engagemang leder till framgång. Utöver social skicklighet värdesätter vi följande kvalifikationer hos dig:

• din omåttliga kundkärlek och din inställning att alltid överträffa alla förväntningar
• din förmåga att med glimten i ögat styra kunden mot rätt alternativ
• din sociala skicklighet gentemot kunder, kollegor och världen
• din erfarenhet från något års hantering av kunder supporterande, proaktivt eller säljande
• ditt tekniska intresse och din svampliknande inlärningsförmåga
• din superkraft i relationsbygge
• din eminenta telefonvana
• din snygga kommunikation på svenska & engelska

Att jobba på Telavox

På Telavox kommer du att ta plats i ett gäng galet engagerade och positiva kollegor som kommer att skratta med dig varje dag, utmana dig när det behövs, dela med sig av tips&trix och uppmuntra dig att våga lita på din egen förmåga. Du kommer att uppleva en arbetsplats med massor av tävlingar, utmaningar och sociala evenemang och efter bara några veckor kommer du vara lika säker som vi på att socialt engagemang leder till framgång.?

Känner du igen dig i profilen och är sugen på att ta del i vårt härliga gäng? Urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vi är taggade på att träffa dig! Har du frågor kring processen eller tjänsten är du välkommen att kontakta Rekryteringsansvarig - Jenny Persson på jenny.persson@telavox.se (mailto:jenny.persson@telavox.se) / 040-6200106

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2017-08-18

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jenny Persson jenny.persson@telavox.com +4640 6200106

Företag
Telavox

Adress
Telavox
Stora Varvsgatan 6A
21119 Malmö

Kontorsadress
Stora Varvsgatan 6A, Malmö

Jobbnummer
3649246

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telavox

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telavox: