Engagerad receptionist till Bring Citymail

Bring Citymail / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bring Citymail i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Bring är en av de största aktörerna inom post och logistik i Norden. Bring består av olika specialistområden som tillsammans erbjuder ett brett utbud av post- och logistiklösningar för företag.

Bring ingår i koncernen Posten Norge AS som under 2011 hade en omsättning på cirka 23 miljarder NOK och cirka 20 000 medarbetare. Koncernens vision är att vara "världens mest framtidsinriktade post- och logistikkoncern".

Våra värden Ärlighet, Respekt, Samarbete, Öppenhet och Mod styr vårt sätt att arbeta och bidrar till en inkluderande och mångfaldig arbetsplats.

Vi strävar efter att vara en mångkulturell koncern. Vi ser därför gärna sökande med olika bakgrund.

Bring Citymail hjälper företag att kommunicera via brevlådan som kanal. Våra kunder anlitar oss som partner för att nå rätt person, vid rätt tidpunkt, med rätt budskap. Vi startade 1991 som världens första fria postföretag. Vi når 54 procent av Sveriges hushåll och företag. Och vi fortsätter att utmana marknaden.

Med placering på vårt huvudkontor i Stockholm, söker vi nu en receptionist.

Om du strävar efter att alltid ge god service, har en bra förmåga att snabbt anpassa dig till olika situationer samt trivs med att arbeta med människor är detta tjänsten för dig!

Tjänsten är ett vikariat och löper fr.o.m. 15 februari 2016 tom. 31 december 2016.

Tjänsten innebär:

Reception/växel Besvara telefonsamtal och mail från kunder Hantering av kundärenden Dokumentera kunduppgifter i gällande affärssystem, samt genomföra uppdateringar och justeringar Ansvara för inköp av kontorsmaterial Övrigt tilldelade uppgifter
Vi söker dig som:

Har relevant gymnasieutbildning Har kunskaper i Officepaketet Är utåtriktad, serviceinriktad och social Arbetar självständigt, har ett bra ordningssinne och är noggrann. Har lätt för att lära och själv har öga för uppgifter som behöver göras Har goda kunskaper i svenska och engelska
Det är en fördel om du har:

Erfarenhet av serviceyrke Erfarenhet av växel/reception
För att lyckas som receptionist hos oss är du som person driven, noggrann, strukturerad och engagerad.

Vi erbjuder:

En platt organisation där dina egna insatser syns och gör skillnad. En öppen och positiv atmosfär med bra gemenskap där möjligheterna till personlig utveckling är goda. Ett företag där medarbetarna sporrar varandra till framgång och som sätter HMS (Hälsa, Miljö och Säkerhet) högt på agendan.
Till följd av Bring Citymails engagemang för individen i organisationen, genom kompetenshöjande åtgärder och inspirerande anda, har vi blivit utsedda till ett av Sveriges 100 karriärföretag tre år i rad - 2013, 2014 och 2015.

Publiceringsdatum
2015-12-17

Så ansöker du
Urval och intervjuer sker löpande så skicka din ansökan med CV och personligt brev snarast, dock senast 2016-01-14. Vid frågor om tjänsten kontakta kundservicechef Agneta Lundin-Nylander, tel 08-881 45 46.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Vikariat 15/2 2016 - 31/12 2016

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-01-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Agneta Lundin-Nylander +46 70-881 45 46
Kristin Sallanto +46 70-160 26 92

Företag
Bring Citymail

Adress
Bring Citymail
Box 90108
12021 Stockholm

Kontorsadress
Västberga gårdsväg 36

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2581773

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bring Citymail

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bring Citymail: