En strukturerad och driven person till internservicen på Bonnier

Inhouse AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om kunden / About the Client

Internservice för Bonniers Svenska bokverksamheter som är belägna på Sveavägen 56 mitt i centrala Stockholm. Här har Bonniers bedrivit verksamhet sedan 1921 och idag har Bonnierförlagen, Adlibris nätbokhandel Discshop, Svensk Filmindustri med flera sina verksamheter här.
I Bonnierförlagen AB inryms Bonniers svenska bokförlags- och bokklubbsverksamhet. Förlagen utgörs av Albert Bonniers Förlag, Bokförlaget Forum, Bokförlaget Max Ström, Bonnier Audio, Bonnier Carlsen, Bonnier Fakta, Bonnier Pocket, Kartago, Mix Förlag, Månpocket, Reseförlaget, Wahlström & Widstrand och 2244. Bokklubbsverksamheten består av Bonniers Bokklubb, Bokklubben Svalan, Spänningszonen, Lyssnarklubben samt Månadens Bok. I Bonnierförlagen ingår också agenturen Bonnier Rights, Bonnier Brands och Books & Dreams.

Arbetsbeskrivning / Work Description

Som internservice på Bonnierförlagen är du en viktig del och funktion. Det är en tjänst där en del av ditt dagliga arbete ligger i att hantera inkommande post och bud till de interna på företaget. Posten sorteras på internservice för att sedan levereras upp till respektive avdelning, detta gäller även för inkommande bud. Du är även behjälplig i att beställa och skicka iväg större bud som ska till andra företag samt övriga ad hoc uppgifter. I arbetsuppgifterna ingår även viss hantering av enklare IT-ärenden så som att lösa/felanmäla skrivarproblem, vara behjälplig vid events som sker i lokalerna samt göra byten av utrustning till anställda. Övriga arbetsuppgifter är att hantera internservicens administrativa arbetsuppgifter.

Din profil / Your profile

Som person är du mycket positiv och serviceminded, du är flexibel och villig att anta fler uppgifter samtidigt och du har en god förmåga att prioritera om dina vardagliga uppgifter. Du har ett strukturerat arbetsätt och kan utföra vissa administrativa uppgifter. Du är sammarbetsvillig och jobbar bra i team. Vi söker dig som tidigare har arbetat med service, du bör ha ett intresse för teknik men erfarenhet är inget krav. Har du tidigare arbetat som vaktmästare eller med interservice är detta meriterande.

Övrigt / Other

Du kommer att bli anställd av Inhouse. Arbetstiden är heltid alla vardagar men kan också vara på ca 80 % ifall det önskas. Urval sker omgående eftersom det är strat snarast möjliga. Sicka med ditt CV och personliga brev där du beskriver varför just du skulle passa för rollen.

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2015-04-24

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-04-30
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1156
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jessica Grip 0704215026 jessica.grip@inhouse.se

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm

Kontorsadress
Grev Turegatan 30, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2264045

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: