En pärla till kreativ assistent sökes

Goodliness AB / Administratörsjobb / Kalmar
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Kalmar, Mörbylånga, Borgholm, Nybro, Torsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Goodliness AB i Kalmar

Gillar du att kombinera ett administrativt ansvar med helhjärtad service till återförsäljare, samarbetspartners och kunder? Är du noggrann, effektiv, prestigelös, positiv och engagerad? Trivs du med att arbeta självständigt och se till att få saker gjorda? Är du en fena på digitala medier och duktig på att uttrycka dig i tal och skrift, även på engelska?

Du har en utpräglad strukturerad ådra kombinerad med en genuin servicekänsla. Du älskar människor och tycker om att arbeta med telefon och dator som arbetsverktyg. Du har förmågan att analysera och revidera arbetsmetoder, lathundar och rutiner för att förbättra effektiviteten, samt viljan att ständigt lära och utvecklas.

Du har en relevant utbildning, erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och mycket goda digitala kunskaper, men din personlighet är allra viktigast. Du vill utvecklas i ett kreativt och växande litet företag där vi tillsammans bygger vår kultur med glädje och drivkraft. Då företaget är i en utvecklingsfas kan arbetsuppgifterna komma att förfinas. Du kommer att vara en mycket viktig del i detta arbete och har stor chans att påverka din roll, utveckling och framtid.

I rollen ingår bland annat följande arbetsuppgifter
• Vara VD:s högra hand och hjälpa till med diverse sysslor och projekt.
• Ta dagliga, handfasta och självständiga steg mot företagets mål och vision.
• Ge genuin och helhjärtad service till återförsäljare, kunder och samarbetspartners.
• Ta emot beställningar och vara länk till återförsäljare och distributörer.
• Utforska nya samarbeten, arenor och målgrupper för böcker och andra produkter.
• Ta emot bokningar och förfrågningar till kurser och andra events och projekt.
• Förbereda, organisera och medverka vid kurser, mässor och andra events.
• Hantera e-post, inköp, beställningar, kalender- och resebokningar.
• Dokumentera, systematisera, förbättra och digitalisera företagets rutiner och processer.


Publiceringsdatum
2020-02-07

Om företaget
Goodliness kärnverksamhet är ord, som du antingen kan läsa, lyssna på eller skriva själv. Företaget grundades av Sofia Sivertsdotter 2004 och erbjuder i dag böcker, e-böcker, ljudböcker, digitala meditationer, skrivkurser, skrivretreater, samt produkter med budskap. Goodliness vision är ett samhälle där alla känner lust att göra skillnad och missionen att hjälpa människor att leva med en inre styrka, riktning och känsla av meningsfullhet. I dag säljs Sofias böcker, förutom via Internetbokhandlare, främst på yogastudios, hälsoanläggningar och andra återförsäljare runtom i Sverige. Cirka 90 % av våra kunder är i nuläget kvinnor, de flesta mellan 35 och 55 år. Läs gärna mer på sivertsdotter.se.

Om uppdraget
Uppdraget är en tillsvidareanställning på halvtid, 20 h/vecka, med goda chanser till utökad arbetstid i framtiden. Placering: Varvsholmen i Kalmar. Tillträde och arbetstider enligt överenskommelse. Provanställning i 6 mån tillämpas.

Låter detta intressant?
Skicka din ansökan med CV och personligt brev till info@sivertsdotter.se senast den 15 mars 2020. Skriv "Kreativ assistent" i ämnesraden och ange minst 3 referenser.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-03-15

Adress
GOODLINESS AB
Bredbandet 1
39234 KALMAR

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Kreativ assistent".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Goodliness AB (org.nr 559199-8702)
Bredbandet 1 (visa karta)
392 34  KALMAR

Ansökan
E-post: info@sivertsdotter.se

Jobbnummer
5083896

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Goodliness AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Goodliness AB: