En möjlighet för dig som Kombinatör

KFX HR-partner Nord AB / Kontorsjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Nord AB i Sundsvall, Timrå, Härnösand, Kramfors, Hudiksvall eller i hela Sverige

Om tjänsten
Vi söker för kommande uppdrag dig som önskar kombinera t ex eget företagande med en deltidsanställning som konsult hos oss på KFX. En kombinatör helt enkelt!

Om företaget
Vår personal är vår främsta resurs och därför är KFX mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra resurskonsulter.

Arbetsuppgifter
Vi tänker oss att du är en klippa inom något av följande områden: ekonomi, administration, kundtjänst eller reception. Som administratör, receptionist och kundtjänstmedarbetare har du ofta rollen som spindeln i nätet; organisera, koordinera och ta hand om diverse uppgifter som rör verksamheten är vanligt förekommande sysslor. Det kan också handla om att avlasta, strukturera upp och förbereda arbetsuppgifter Du svarar på inkommande mail och samtal, korrekturläser och sammanställer statistik, vissa ekonomiska uppgifter kan förekomma.

När det gäller ekonomrollen så har vi olika typer av tjänster och uppdrag och vi vill att du i din ansökan får med din arbetsbakgrund, vad du gör idag och vad du söker för typ av tjänst.

Kvalifikationer
Vi söker dig som tidigare har arbetat inom administration, ekonomi och service och som gillar att samarbeta. Vi ser att du har lätt för att sätta dig in i nya system och du trivs med ett arbetstempo som varierar, Du har sinne för detaljer, siffror, ordning och struktur. Du är flink i fingrarna och tar lätt till dig nya arbetsuppgifter och instruktioner. Som lagspelare hjälper du dina kollegor och du arbetar effektivt med en positiv inställning till arbetet.

För våra ekonomitjänster behöver du ha ekonomisk högskoleutbildning eller motsvarande dokumenterad arbetslivserfarenhet. Goda kunskaper i Excel är en förutsättning och likaså god erfarenhet från administrativa system. Som person är du självständig, driven och ordning och struktur är kännetecknande för ditt arbetssätt.

För samtliga tjänster gäller att du en person som trivs med att skapa goda och förtroendeingivande relationer och du har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Vissa av våra kunder har engelska som koncernspråk så om du har kunskaper inom språket så är det meriterande.

Övrigt
Kontaktperson: Camilla Dübbel Hellberg 060-15 46 00.

Detta är en allmän annons och intervjuer sker löpande och fram till slutdatum.
Kunskap- och personlighetstester samt kreditupplysning kan komma att göras på slutkandidater beroende på kund och uppdrag.

Välkommen med din ansökan redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Deltid - Enligt överenskommelse Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-06-27

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-07-27
Ange följande referens när du ansöker: 2776
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Camilla Dübbel Hellberg camilla.dubbel@kfx.se

Företag
KFX HR-partner Nord AB

Adress
KFX HR-partner Nord AB
Universitetsallén 8
85234 Sundsvall

Kontorsadress
Universitetsallén 8

Jobbnummer
3576747

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Nord AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Nord AB: