En interim enhetschef till bolag inom renhållning

Bemannia Kontor AB / Administratörsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Helsingborg, Bjuv, Höganäs, Landskrona, Ängelholm eller i hela Sverige

Om uppdraget

Nu söker vi en interim avdelningschef till ett kommunalt bolag inom renhållning. Man kommer att vara ansvarig för drift & underhåll.

Start är i augusti och uppdraget är på ett år

Publiceringsdatum
2023-06-19

Arbetsuppgifter
Budgetansvar för verksamheten som består av ca 120 medarbetare.

Operativ ledning och chefsansvar för 4-5 st. enheter inom avfallsinsamling mm

Vara en del av företagets ledningsgrupp.

Stor vikt läggs på att tydliggöra ansvar och prioriteringar och att sätta tydliga mål.

Säkerställa att kommunikation, planering och uppföljning görs på ett strukturerat sätt.

Ansvara för att arbetsmiljön är säker, förstådd och uppskattad bland chefer och medarbetare.

Säkerställa att verksamheten efterföljer relevanta lagar och förordningar samt att NSR:s policys och riktlinjer förstås och efterlevs.

Kvalifikationer
Du har relevant högskoleutbildning, gärna med inriktning miljö/teknik förvaltning.

Du är en trygg ledare som skapar tillit och förståelse för alla delar av verksamheten.

Minst 3-5 års erfarenhet av en ledande befattning med underställd personal.

Erfarenhet av liknande roll.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Jan Snellman, jan.snellman@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 0771-84 53 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-12-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Kontakt
Jan Snellman
jan.snellman@bemannia.se
072-194 50 00

Jobbnummer
7896122

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor AB: