Ekonomistudent sökes för extrajobb hos Spendrups!

Maxkompetens Konsult AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Maxkompetens Konsult AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Ekonomistudent sökes för extrajobb hos Spendrups!

Är du en serviceminded ekonomistudent som vill ha ett meriterande extrajobb? Läs vidare!

Som medarbetare på Fakturaservice ingår du i ett team om 4 personer som arbetar med faktura och kundserviceärenden. Kontakt med kunderna sker via telefon och e-post/brev. Fokus ligger på att arbeta kundorienterat och effektivt med ett tydligt engagemang kring Spendrups produkter och våra kunders behov. Fakturaservice hanterar ärenden åt samtliga försäljningsdivisioner.

Som person är du serviceinriktad, nyfiken och har lätt att lära, det är enkelt för dig att ta till dig och delge information. Du trivs lika bra med att arbeta självständigt som att arbeta i team och ser det som naturligt att ständigt arbeta för förbättrade rutiner och arbetssätt.

Du jobbar i fräscha lokaler och det finns både restaurang och gym för de anställda i samma hus, som även konsulter får utnyttja.

Observera att du för att vara aktuell för denna tjänst behöver kunna intyga att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% som sträcker sig över hela uppdraget. Detta kan vara t.ex. studier, egenföretagare eller annat deltidsjobb. Skriv därför tydligt i ditt CV vad din sysselsättning idag är.

Arbetets omfattning
Ett arbetspass i veckan, tisdagar kl.08-17. Det finns även möjlighet att jobba extra storhelger/arbetstoppar.
Vi ser att du ska kunna jobba heltid ca 8-10 veckor under sommaren 2020 och gärna även klämdagarna under julen 2019.

Start enligt ö.k., senast slutet av november/början av december. Uppdraget pågår till september 2020.

Du kommer att vara anställd hos Maxkompetens, men arbeta ute hos Spendrups och deras huvudkontor i Vårby, sydvästra Stockholm.

Dina främsta arbetsuppgifter

• Support av fakturaärenden via telefon och e-post mot Spendrups kunder som utredning och rättningar av fakturor

• Svara på ärenden som faller utanför de vanliga kanalerna

• Samordning av eventbokningar

• Orderläggning av e-postorders

• Kontroll och orderläggning av internorders

Kvalifikationer och personliga egenskaper

• Gymnasieutbildning, gärna med inriktning mot ekonomi. Gärna pågående eftergymnasiala kurser med inriktning mot ekonomi

• Meriterande om du har tidigare arbetslivserfarenhet med administrativa uppgifter samt kundkontakt.

• För att lyckas i rollen bör du ha god datorvana, goda kunskaper i Microsoft Office är viktigt, främst i Excel och Outlook

• Matematik och siffror bör vara något som sökande har lätt för

• Det är viktigt att du hanterar både svenska och engelska väl i både tal och skrift

Personliga egenskaper vi värdesätter är stresstålighet, noggrannhet och har förmåga att planera, prioritera samt organisera upp arbetet för att genomföra det på ett för verksamheten effektivt sätt.

Är du en självgående och ansvarstagande medarbetare som kan ta egna initiativ, kommer du att trivas bra i vår grupp. Spendrups som företag präglas av frihet, rak kommunikation och högt i tak, vilket gör att man har stora möjligheter att utvecklas hos oss.

Intresserad?

Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Emma Henriksen på Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail.

Om kunden

Spendrups vision är att vara ett bryggeri i världsklass. Det innebär att vi stolt vill kunna jämföra oss med de bästa i världen i allt vi gör. Det gäller de produkter vi lanserar och de relationer vi bygger, hur vi agerar i nuet och hur vi satsar på sikt. Vår mission är att med kreativ kraft, långsiktigt ansvarstagande och passion skapa smakupplevelser och relationer i världsklass. Som medarbetare på Spendrups har du en viktig roll i vår gemensamma strävan mot världsklass och vi ser gärna att du identifierar dig själv med våra värderingar: Stolthet, Äkthet, Nyskapande och Handlingskraft.

Varaktighet, arbetstid
Deltid Extra jobb

Publiceringsdatum
2019-10-31

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Maxkompetens Konsult AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "kZtJt9O3RY65FZs489V1jg==".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Maxkompetens Konsult AB (org.nr 556667-3199)

Arbetsplats
Maxkompetens

Jobbnummer
4897490

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Maxkompetens Konsult AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Maxkompetens Konsult AB: