Ekonomisk handläggare till fastighetsbolag

Bravura / Butikssäljarjobb / Sigtuna
2017-11-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomisk handläggare till fastighetsbolag" (publicerad 2017-12-19) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Sigtuna, Österåker, Håbo, Upplands-Bro, Upplands Väsby eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Sigtuna, Håbo, Upplands-Bro, Upplands Väsby, Sollentuna eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-11-07

Företaget
Företaget är ett fastighetsbolag som erbjuder förvaltningstjänster till bostadsrättsföreningar och fastighetsägare. Kontoret är beläget i Märsta/Arlanda.

Detta är en konsultanställning på minst sex månader, med goda chanser till förlängning. Denna roll kommer innebära visst resande även till företagets kontor i Järfälla.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som ekonomisk handläggare på företagets kundcenter ansvarar du för att på ett aktivt och professionellt sätt bemöta företagets kunder och hantera ärenden. Dessa ärenden gäller exempelvis frågor rörande medlemskap, betalningar, avtal, panter, parkeringsplatser och köhantering. Efter samtal från kund är det även din uppgift att registrera och handlägga ärendet från början till slut. Många av ärendena är av ekonomisk karaktär och rör bland annat reskontra och fakturering. Ärenden kommer in via telefon, mail och i receptionen. Dina arbetsuppgifter är varierande och du kommer arbeta både i receptionen och med telefonen som arbetsredskap.


Kvalifikationer
• Erfarenhet av ekonomiska arbetsuppgifter (reskontra, fakturering osv.)
• Erfarenhet av att arbeta som hyresadministratör (meriterande)
• Kunskaper i fastighetssystem (meriterande)
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

För att trivas i denna roll är det viktigt att du känner dig trygg och stabil i arbetsuppgifter som rör ekonomi och administration. Du har lätt för att lära och tar gärna egna initiativ i ditt dagliga arbete. Då rollen kommer innebära varierande arbetsuppgifter är det viktigt att du är flexibel och prestigelös.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Arlanda/Märsta
Lön: Enligt ök.

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Ekonomi, handläggare, administration, reskontra, fakturering

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Josephine Hopstadius josephine.hopstadius@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0191

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3790118

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: