Ekonomiassistent till Tumba omgående!

Arena Personal Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Botkyrka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Botkyrka, Salem, Ekerö, Huddinge, Södertälje eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Botkyrka, Salem, Ekerö, Huddinge, Södertälje eller i hela Sverige

Om tjänsten
Vi letar just nu efter en driven ekonomiassistent till ett större logistikföretag i Tumba.

Uppdraget beräknas starta omgående och kommer fortsätta fram till slutet på augusti till att börja med.

Som ekonomiassistent kommer du bland annat arbeta med:
• Kundreskontra såsom fakturering, bokning av inbetalningar, räntedebitering/kravhantering/inkasso
• Leverantörsreskontra såsom kontering av fakturor, registrering av fakturor, förbereda/skicka/bokföra betalningar
• Avstämning av reskontror, likvidkonton och periodiseringskonto

Din profil
För att vara aktuell för uppdraget har du minst en gymnasialutbildning inom ekonomi och har tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter. Du har också goda kunskaper i Office-paketet, i synnerhet Excel. Det är meriterande om du har erfarenhet av ett eller flera olika ekonomisystem, exempelvis SAP.

Som person är du positiv, prestigelös, flexibel och noggrann samt har ett öga för siffror och struktur.

Vi vill tipsa dig om att söka redan i dag då intervjuer sker löpande!

Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.

Som konsult hos Arena Personal har du en personlig kontakt med din konsultchef som engagerar sig i din framgång och karriär. Du får också en marknadsmässig lön, friskvård, pensionsavsättning samt anslutning till vårt kollektivavtal - en trygg anställning!

Inte nog med det - som anställd hos Arena Personal har du även möjlighet att träna hos World Class till ett mycket fördelaktigt pris.

Om verksamheten
Arena Personal har över 20 års branscherfarenhet och är verksamma inom bemanning och rekrytering. Våra cirka 800 externa medarbetare verkar på cirka 500 arbetsplatser varje år. Arena Personal är en del av Arenakoncernen, där även Arbetslivsresurs, Impact och World Class ingår. Som en del av Arenakoncernen är vi en komplett HR-partner som erbjuder rekrytering, bemanning, organisationsutveckling, omställning och rehabilitering. Vi är experter på att få rätt person på rätt plats och erbjuder lösningar som passar våra externa medarbetare lika bra som våra kunder.

Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:

1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader

Publiceringsdatum
2017-06-21

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-30
Ange följande referens när du ansöker: 4803
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ida-Maria Bruhn ida-maria.bruhn@arenapersonal.com

Företag
Arena Personal Sverige AB

Adress
Arena Personal Sverige AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm

Kontorsadress
Fleminggatan 7

Jobbnummer
3567919

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB: