Ekonomiassistent till Tibnor, Rekrytering

Avanzera AB / Ekonomiassistentjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
Vår kund Tibnor fortsätter att växa och behöver därför förstärkning i form av en engagerad ekonomiassistent till deras huvudkontor i Solna. Avanzera söker därför dig som trivs att arbeta med kund- och leverantörsreskontra och som ser fram emot att göra det i en trygg och samtidigt stimulerande verksamhet under utveckling.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid hos Tibnor.


Arbetsuppgifter:
Då företaget ingår i en nordisk organisation kommer du att ingå i det nordiska teamet på ekonomiavdelningen.

Dina huvudsakliga ansvarsområden och arbetsuppgifter:

• Kund- och leverantörsreskontra, både från nationella och internationella kunder och leverantörer.
• Bank- och kontoavstämningar
• Löpande bokföring
• Utbetalningar
• Bokslutsarbete
• Effektiviseringsarbete och förbättringsprojekt i SAP

Vår kund ser gärna att du har ett intresse och fallenhet för affärssystem, gärna SAP. Stämmer det in på dig kommer du få möjlighet att utveckla ditt och avdelningens arbete genom att komma med idéer för effektiviserings- och förbättringsåtgärder inom alltifrån systemanvändning till rutiner och processer.

Din bakgrund:
Kvalifikationer och erfarenhet:
Vi tror att du som söker har erfarenhet av arbete med reskontrahantering. Vi ser gärna att du har intresse och vana av arbete med större affärssystem, gärna SAP. Då Tibnor har verksamhet i flera länder och är en del av en större internationell koncern krävs det att du kan kommunicera på engelska i både tal och skrift.

Dina personliga egenskaper
För att trivas i rollen tror vi att du är glad och positiv till din person. Du arbetar strukturerat, proaktivt och lösningsorienterat med en god och lättsam attityd. Du bör vara noggrann, ansvarstagande och van att självständigt planera och prioritera din arbetsdag. Du har ett prestigelöst sätt gentemot andra och värderar teamarbete högt. Då vår kund hanterar stora volymer av flöden är det viktigt att du trivs i en organisation med högt tempo och att du är effektiv i ditt arbetssätt samt duktig på att prioritera.


Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Ansökan
Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten.

Har du frågor om tjänsten är du hjärtligt välkommen att höra av dig till konsultchef Anna Kalzén på telefonnummer 0700-905 491 eller anna.kalzen@avanzera.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-04-09

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-09
Ange följande referens när du ansöker: 1051
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Kalzén anna.kalzen@avanzera.se 0700-90 54 91

Företag
Avanzera AB

Adress
Avanzera AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853

Jobbnummer
4071695

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: