Ekonomiassistent till stort nordiskt fastighetsbolag, Kista

Avanzera AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
Avanzera AB söker nu för kunds räkning en ekonomiassistent till deras ekonomiavdelning i Kista, Stockholm, med start omgående.
Vår kund är ett välkänt nordiskt bolag inom fastighetsbranschen och kontoret är beläget i Kista Galleria med goda förbindelser via kollektivtrafiken. Du tillhör en ekonomiavdelning bestående av 12 medarbetare där ni rapporterar till ekonomichefen.

Som konsult på Avanzera är du anställd av oss men arbetar ute hos vår kund. Uppdraget förväntas påbörjas under februari/mars. För rätt person finns stora möjligheter till anställning direkt av vår kund vid avslutat konsultuppdrag. Uppdraget är på heltid.

Publiceringsdatum
2020-02-07

Dina arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent kommer du tillsammans två andra kollegor i ditt team bland annat att arbeta med:

• Leverantörsflöden
• Betalningar
• Attestflödet
• Vidarefakturering
• Inkasso

I din roll kommer du främst att ansvara för arbetshanteringen av inbetalningar och inkassohantering.

Bakgrund
Vi söker dig som har någon form av utbildning inom ekonomi samt några års erfarenhet av liknande arbete inom reskontra och gärna arbetat inom inkasso alt. hyresadministration.
Som person är du ordningsam och strukturerad och är van vid att självständigt planera och prioritera din arbetsdag. Vidare trivs du med administrativa arbetsuppgifter och arbetar väldigt kvalitativt med ett stort engagemang samt har en förmåga att snabbt lära dig nya arbetsuppgifter. För att du ska trivas i rollen krävs även att du är en god lagspelare då du kommer att ha ett nära samarbete med dina kollegor. Då vår kund agerar på en internationell marknad är det viktigt att du känner dig bekväm i det engelska språket, både i tal och skrift. Har du erfarenhet av att ha arbetat i systemet Yardi är det meriterande, men ej ett krav.

Om företaget
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se

Så ansöker du
Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten.
Har du frågor om tjänsten är du hjärtligt välkommen att höra av dig till konsultchef Anna Kalzén på telefonnummer 08-545 28 300 eller anna.kalzen@avanzera.se.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-04-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Avanzera AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "1306".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Avanzera AB (org.nr 556520-1182), http://www.avanzera.se

Jobbnummer
5085471

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: