Ekonomiassistent till leverantörsreskontra

Avanzera AB / Ekonomiassistentjobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:

Har du erfarenhet av leverantörsreskontra och söker efter en ny utmaning? Vi är på jakt efter dig som är ekonomiassistent och som självständigt vill ansvara för vår kunds leverantörsreskontra. Kontoret är placerad i Sundbyberg. Du kommer att arbeta som konsult hos oss på Avanzera och vara uthyrd till vår kund. Som konsult hos oss blir du tillsvidareanställda med månadslön.

Uppdraget ska tillsättas så fort vi hittar rätt person och löper minst åtta månader på heltid. Du kommer att tillhöra ekonomiavdelningen som består av sex personer.

Publiceringsdatum
2017-01-09

Dina arbetsuppgifter
• Scanning och registrering av leverantörsfakturor
• Kontering
• Periodisering
• Betalning
• Avstämningsarbete
• Intrastatredovisning
• Hantering av utlägg

Bakgrund
Vi söker dig med tidigare erfarenhet av arbete på en leverantörsreskontra. Du bör vara drivande och självgående. Har du erfarenhet av Medius/Readsoft är det en merit men inte ett krav. Du kommer att ha mycket kontakt med kollegor och externa leverantörer varför det är viktigt att du har social kompetens och god kommunikativ förmåga.

Då bolaget har många utländska leverantörer ser vi gärna att du behärskar engelska i både tal och skrift.

Vi hoppas att vi väckt ditt intresse och att du vill bli en av oss?

Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar.

Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten.
Har du frågor om tjänsten är du hjärtligt välkommen att höra av dig till konsultchef Iren Sayar på telefonnummer 0700-905 492 eller iren.sayar@avanzera.se.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-02-05
Ange följande referens när du ansöker: 862
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Iren Sayar iren.sayar@avanzera.se 0700-905 492

Företag
Avanzera AB

Adress
Avanzera AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853, Stockholm

Jobbnummer
3250425

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: