Ekonomiassistent till kundreskontra

Avanzera AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
Vår uppdragsgivare som är ett internationellt företag med placering i Liljeholmen söker nu sin nästa kollega till sin trivsamma ekonomiavdelning. Vår kund erbjuder dig en viktig roll i sitt ekonomiteam där du tillsammans med en kollega ansvarar för kundreskontran.

Som konsult på Avanzera är du med och bidrar till framgång hos vår kund. Våra konsulter är tillsvidareanställda med månadslön. Detta uppdrag är på heltid och löper i sex månader för att därefter övergå i en tillsvidareanställning direkt hos kunden. Arbetstiden är heltid, med flexibla tider.

Du kommer att tillhöra ekonomiavdelningen som består av elva personer. Ekonomisystemet ni arbetar i är SAP. Du kommer att rapportera till företagets redovisningschef.


Arbetsuppgifter:
Arbetsuppgifter som ekonomiassistent

• Inbetalningar.
• Påminnelsehantering.
• Avstämningar.
• Till viss del fakturering.
• Utredning av felaktiga fakturor.
• Back up för kollegorna på leverantörsreskontran.
• Du kommer att ha mycket kontakt med bolagets orderavdelning kring faktureringen samt svara på frågor via telefon och mejl från kunder.


Din bakgrund:
Vem är du?

Vi ser gärna att du har minst ett års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du behärskar engelska och svenska obehindrat i både tal och skrift. Som person är du positiv, noggrann och flexibel. För att trivas i rollen är det även viktigt att du är serviceinriktad och arbetar på ett prestigelöst sätt.

Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten.

Har du frågor om tjänsten är du hjärtligt välkommen att höra av dig till konsultchef Iren Sayar på telefonnummer 0700-905 492 eller iren.sayar@avanzera.se.

Välkommen med din ansökan!


Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-09-01

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-27
Ange följande referens när du ansöker: 961
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Iren Sayar iren.sayar@avanzera.se 0700-905 492

Företag
Avanzera AB

Adress
Avanzera AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853

Jobbnummer
3675211

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: