Ekonomiassistent till företag inom expo och event!

Ryska Posten Bemanning / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Göteborg, Mölndal, Härryda, Stenungsund, Helsingborg eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för kundsräkning en ekonomiassistent. Uppdraget är på heltid med start senast i augusti. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Vi söker en ekonomiassistent till vår kund som är verksam inom expo och event. Företaget genomför projekt och levererar det mesta för att genomföra en mässa, koncert och lösningar inom teknik och dekor. Du kommer att stötta ekonomiansvarig med bland annat utläggsrapporter och leverantörsfakturor. Arbetstiderna är kl8-17, måndag-fredag. Det är viktigt att du är driven, trygg och har förståelse för vad som behöver göras då du kommer att arbeta främst självständigt.

Publiceringsdatum
2017-06-26

Arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent kommer du att arbeta med

• Utläggsrapporter
• Hantera leverantörsfakturor, internationella fakturor förekommer
• Bokföring
• Genomföra in- och utbetalningar
• Kontakt med internationella kunder gällande fakturor

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss.

VI SÖKER DIG SOM

• Har eftergymnasial utbildning inom ekonomi
• Har goda kunskaper inom Excel och kan snabbt navigera och bearbeta data
• Arbetat minst 3 år i en liknande roll
• Du gillar ett högt tempo och har en förmåga att snabbt sätta dig i nya arbetsuppgifter
• Talar och skriver svenska och engelska obehindrat

Det är meriterande om du:

• Har erfarenhet av redovisning
• Tidigare arbetat i Fortnox och Palette

Som person är du lösningsorienterad, initiativtagande och professionell.

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på vedrana.hubanic@rpbemanning.se

Varaktighet, arbetstid
Dagtid, 6 månader Heltid, 100%

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-07-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Götgatan 16
41105 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 16

Jobbnummer
3573946

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: