Ekonomiassistent till företag i Sollentuna

Avanzera AB / Ekonomiassistentjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
Avanzera söker en ekonomiassistent till vår kund i Sollentuna. Du kommer arbeta i vår kunds Shared Service Center-funktion och tillhöra kundreskontrateamet. Tjänsten är på heltid, med start så snart som möjligt. Våra anställda konsulter har en trygg anställning med fast månadslön. Vi har kollektivavtal och erbjuder även våra konsulter friskvårdsbidrag. Uppdraget är placerat ute hos vår kund i Sollentuna. Efter sex månaders inhyrning finns möjlighet till tillsvidareanställning hos vår kund.

Du kommer tillsammans med dina fyra kollegor ansvara för hela flödet inom kundreskontran vilket innefattar allt från manuell fakturering till registrering av inbetalningar och avstämningar.


Arbetsuppgifter:
• Registrering av kundinbetalningar och utredning av felaktiga/ofullständiga betalningar
• Utskick av påminnelser inkl. telefonkrav och uppföljning
• Manuell fakturering
• Räntedebitering
• Bokslutsarbete inklusive avstämningar och framtagning av åldersanalys och KPI


Din bakgrund:
Vi söker dig som har minst 3-års erfarenhet av ekonomiarbete, gärna ren kundreskontra och på en större ekonomiavdelning. Det är också ett starkt önskemål att du har god datavana och tidigare arbetat i SAP eller Pyramid.

Som person är du noggrann, strukturerad och kommunikativ. Rollen kräver förmåga att arbeta självständigt. Då organisationen växer är det viktigt att du är positivt inställd till att arbeta i en förändringsbenägen miljö, är flexibel och har god samarbetsförmåga.

Ansökan

Då tillsättandet ska ske omgående kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Har du frågor om tjänsten är du hjärtligt välkommen att höra av dig till konsultchef Anna Kalzén på telefonnummer 0700-905 491 eller anna.kalzen@avanzera.se.

Välkommen med din ansökan!


Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-01-17

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-11
Ange följande referens när du ansöker: 1017
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Kalzén anna.kalzen@avanzera.se 0700-90 54 91

Företag
Avanzera AB

Adress
Avanzera AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853

Jobbnummer
3909326

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: