Ekonomiassistent Telge Bostäder i Södertälje

Randstad AB / Ekonomiassistentjobb / Södertälje
2024-02-26


Visa alla ekonomiassistentjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Södertälje, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka, Huddinge eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2024-02-26

Dina arbetsuppgifter
Ekonomiassistent - Telge Bostäder AB
I rollen som ekonomiassistent hos Telge Bostäder AB kommer dina primära arbetsuppgifter omfatta fakturahantering så som ankomstregistrera fakturor, kontera fakturor och enklare bokföring. Din roll omfattar även påminnelsehantering och kontakt med diverse inkassobolag samt Kronofogden. Start omgående, 100%, 3 dagar på plats på huvudkontoret i Södertälje, tom augusti med möjlighet till förlängning.
Som konsult hos oss får du inte bara konkurrenskraftig lön, generösa förmåner och kollektivavtalade villkor. Du får även fri tillgång till vårt omfattande utbud av kompetensutvecklande utbildningar inom system, språk och ekonomi. Såsom bokslut, Excel för ekonomer, SAP, IFRS, koncernredovisning och många fler. För dig som senior specialist som vill spetsa till dina personliga färdigheter finns det möjlighet att gå vårt soft skills program. Detta för att du som person ska vara så attraktiv som möjligt på arbetsmarknaden.
Vi vill vara en coachande karriärpartner för våra anställda, både gällande framtida uppdrag och färdigheter. Med ett tätt samarbete med din konsultchef får du kontinuerlig stöttning i hur dina kompetenser kan vässas ytterligare. I vår rekryteringsprocess kommer du genomföra ett färdighetstest, som är kopplat till den erfarenhet och kunskap du har inom ekonomi, för att sedan kunna matcha dig med rätt uppdrag och företag.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansvarsområden
fakturahantering
påminnelser och inkasso
in- och utbetalningar

Kvalifikationer
Efterfrågad yrkeskompetens och erfarenhet som efterfrågas:
Kunskap i kontering av fakturor, byggmoms
Några andra krav utöver angivna kompetenskrav i avtalet:
Mycket bra kunskaper i ekonomisystemet UNIT4, primärt fakturadelen

Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.

Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ersättning
Ej specificerad

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-05-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Övrig information om företaget/organisationen
Offentliga upphandlingar där Randstad AB varit leverantör

Jobbnummer
8498381


Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: