Ekonomiassistent sökes till deltidsuppdrag hos kund i Hässleholm - Bemannia Kontor - Ekonomiassistentjobb i Hässleholm
Ekonomiassistent sökes till deltidsuppdrag hos kund i Hässleholm
Bemannia Kontor / Ekonomiassistentjobb / Hässleholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla ekonomiassistentjobb i Hässleholm, Perstorp, Östra Göinge, Östra-Göinge
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Hässleholm

Är du ekonomiassistent som söker nya utmaningar och vill arbeta deltid? För kunds räkning söker vi nu en kunnig person för att stötta verksamheten och täcka upp för en föräldraledighet på deltid.

Om uppdraget:

Som ekonomiassistent hos vår kund kommer du att arbeta med kund- och leverantörsreskontra, dagbokföring, månadsavstämningar och momsredovisning. Du kommer även hantera projektavstämningar och i viss mån kravhantering och receptionstjänster. Din arbetsplats kommer att vara på två av vår kunds verksamhetsenheter, mellan vilka du kommer att förflytta dig självständigt och till detta kommer företagsbilar att ställas till förfogande. Då arbetsbelastningen kommer att variera beroende på tid på månaden och året tror vi att du är stresstålig och flexibel gällande arbetsbelastning, samt arbetar effektivt och självständigt. Vi ser även att du ser det som en självklarhet att hålla deadlines, är prestigelös och noggrann, då du kommer att hantera betydande dokument.

Publiceringsdatum
2018-01-23

Kvalifikationer
* KY-utbildning till redovisningsekonom eller likvärdig utbildning
* Minst fem (3) års arbetslivserfarenhet inom yrkesområdet
* Erfarenhet av bokslutsarbete
* Van användare av MS Office
* Goda kunskaper i svenska och engelska
* B-körkort

Tjänstens omfattning och tillträde
Tjänsten avser ett konsultuppdrag på 50% med start omgående, som beräknas fortlöpa under 6-8 månader.

Om ansökan:

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/

Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbete med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
50% Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Lindholm

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3918213

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: