Ekonomiassistent på heltid

Ryska Posten Bemanning / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2017-03-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent på heltid" (publicerad 2017-05-04) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en ekonomiassistent som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med omgående start, önskemålet är att du kan börja den 17:e April. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Vår kund erbjuder tjänster inom områdena trädvård, naturvård och skog. I rollen som ekonomiassistent kommer du assistera kontoret med diverse ekonomiuppgifter såsom fakturering och leverantörsreskontra. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är måndag till fredag klockan 08:00-17:00. Företaget har sitt kontor beläget i ljusa lokaler i norra Stockholm. Detta är en möjlighet för dig som vill utvecklas i rollen som ekonomiassistent.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som ambassadör hos vår kund.

Publiceringsdatum
2017-03-24

Arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att:

• Arbeta med fakturering
• Arbeta med bokföring
• Arbeta med leverantöreskontra
• Arbeta med löner

VI SÖKER DIG SOM

• Har en högskoleutbildning eller yrkesutbildning inom ekonomi
• Har goda kunskaper inom Visma och Excel
• Har tidigare erfarenhet av kontorsgöromål
• Kan uttrycka sig väl på svenska och engelska i både tal och skrift

Det är meriterande om du:

• Har arbetat i en liknande roll tidigare

Som person är du driven, ansvarstagande och ambitiös. Vidare är du social strukturerad och har ett brinnande intresse för siffror.

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering.bemanning@ryskaposten.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
fastlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63B
Box 272 44, 102 53 Stockholm
10253 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63B
Box 272 44, 102 53 Stockholm

Jobbnummer
3396742

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: