Ekonomiassistent På Deltid Till Ett Spännande Företag

Ryska Posten Bemanning / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en ekonomiassistent som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på deltid med omgående start.Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrningoch rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Som ekonomiassistent kommer du att arbeta med breda arbetsuppgifter och assistera övriga personalen i teamet. Du ansvarar främst för reseräkningar, bankbokningar, leverantörsreskontra och kontoavstämningar vid månadsavslut. Du kommer att arbeta självständigt med egna ansvarsområden samtidigt som du stöttar övriga i teamet. Tjänsten är på deltid med omgående start och tillsvidare.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och kundens önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.

Publiceringsdatum
2018-10-09

Dina arbetsuppgifter
Du kommer till exempel att:

Registrera bankbokningar

Fakturahantering

Administrera reseräkningar

Göra kontoavstämningar vid månadsbokslut

Samt vara behjälplig för andra uppgifter

VI SÖKER DIG SOM

Haren universitetsexamen iekonomi eller motsvarande erfarenhet

Tidigare erfarenhet av ekonomiadministration

Kan uttrycka sig mycket väl på svenska och engelska i både tal och skrift

Har god datorvana och goda kunskaper inom Office-paketet

Som person är du ansvarstagande, självgående och initiativtagande. Du har en förmåga att arbeta proaktivt och noggrant, samtidigt som du har ett sinneför detaljer.

Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gabriela Montenegro stjarnassistent@rpbemanning.se 08 518 072 04

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63, Stockholm

Jobbnummer
4392381

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: