Ekonomiassistent På Deltid Till Ett Spännande Företag
Ryska Posten Bemanning / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en ekonomiassistent som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på deltid med omgående start.Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrningoch rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Som ekonomiassistent kommer du att arbeta med breda arbetsuppgifter och assistera övriga personalen i teamet. Du ansvarar främst för reseräkningar, bankbokningar, leverantörsreskontra och kontoavstämningar vid månadsavslut. Du kommer att arbeta självständigt med egna ansvarsområden samtidigt som du stöttar övriga i teamet. Tjänsten är på deltid med omgående start och tillsvidare.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och kundens önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.
Publiceringsdatum2018-10-09Dina arbetsuppgifterDu kommer till exempel att:
Registrera bankbokningar
Fakturahantering
Administrera reseräkningar
Göra kontoavstämningar vid månadsbokslut
Samt vara behjälplig för andra uppgifter
VI SÖKER DIG SOM
Haren universitetsexamen iekonomi eller motsvarande erfarenhet
Tidigare erfarenhet av ekonomiadministration
Kan uttrycka sig mycket väl på svenska och engelska i både tal och skrift
Har god datorvana och goda kunskaper inom Office-paketet
Som person är du ansvarstagande, självgående och initiativtagande. Du har en förmåga att arbeta proaktivt och noggrant, samtidigt som du har ett sinneför detaljer.
Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-03-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktGabriela Montenegro
stjarnassistent@rpbemanning.se 08 518 072 04
FöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 4392381
Observera att sista ansökningsdag har passerat.