Ekonomiassistent och Administratör till ÅF

Hero AB / Ekonomiassistentjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Om kunden:
För vår kund ÅF söker vi nu en projektadministratör för att stötta upp verksamheten mot fler av deras större kunder. ÅF är ett ingenjörs- och konsultföretag med uppdrag inom energi, industri, produktutveckling, IT och infrastruktur. Med global verksamhet kombinerar ÅF olika teknologier för att skapa utveckling åt sina kunder.

Om tjänsten:
I rollen som administratör så kommer du att arbeta med hela kedjan för en av ÅFs större kunder, från order till betalning av faktura. Detta kommer att ske i nära samarbete med aktuell kundansvarig samt affärsansvarig, du kommer även att arbeta nära kundkontakter och underleverantörer. I dina arbetsuppgifter ingår främst:

• Hantering av inkommande kundorder samt fakturering
• Administration gällande underkonsulter, t.ex. leverantörsfakturor, tidrapportering m.m.
• Administration i säljsystemet Lime
• Projektadministration, t.ex. gällande uppdragsändringar
• Indrivning av kundfordringar
• Uppföljning av uppdrag och fakturering
• Framtagning av underlag till kund

Möjligheter:
Nu har du möjlighet att arbeta i ett innovativt ingenjörs- och konsultföretag tillsammans med trevliga kollegor med på en arbetsplats med högt i tak. Du kommer att få arbeta brett inom ekonomi och ansvara för en viktig kund för företaget. Låter detta intressant? Sök tjänsten redan i dag!

Krav:
Du har minst 2 års arbetslivserfarenhet från en ekonomiavdelning där du bl.a. har arbetat med fakturering. Meriterande om du har erfarenhet från leverantörsfakturahantering samt projektadministration. Du har även gymnasial eller eftergymnasial utbildning inom ekonomi. Det är viktigt att du har god systemvana och lätt kan sätta dig in i nya system då du kommer att arbeta i flera olika system. För aktuell tjänst är du en strukturerad person med ordning och reda. Då du även kommer att ha många kontaktytor, både internt och externt, så är det viktigt att du är serviceinriktad. Det är även viktigt att du är en anpassningsbar och initiativrik person som trivs i ett högt arbetstempo.

Tillträde, omfattning och anställning:
Uppdraget är ett konsultuppdrag vilket innebär att du anställs av Hero och arbetar ute hos vår kund. Tjänsten föreligger under kontorstider, heltid, start i slutet av maj alternativt början av juni och pågår cirka ett år framåt med möjlighet till förlängning för rätt kandidat.

Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut.
Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Natalie Ebenfelt på tele 08-684 25 234 eller rekrytering@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Söker du via mobilen?
Det går jättebra att bifoga ditt cv när du har tillgång till en dator. Kom ihåg din inloggning och komplettera informationen så snart som möjligt så har vi allt vi behöver för att du ska bli aktuell för intervju!

Kolla gärna in vår sida på Facebook för ytterligare jobbuppdateringar och för mer information om oss via https://www.facebook.com/Hero-194458207577/?ref=aymt_homepage_panel

"We are heart working"

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2017-03-17

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Natalie Ebenfelt

Företag
Hero AB

Adress
Hero AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm

Kontorsadress
Grev Turegatan 30 11438 Stockholm

Jobbnummer
3381507

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: