Ekonomiassistent och Administratör

Hero / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero i Stockholm, Solna, Danderyd, Huddinge, Botkyrka eller i hela Sverige

Om Hero & Closers

Hero är specialister på bemanning och rekrytering inom kompetensområdena ekonomi, administration och kundservice. Våra kunder och konsulter väljer oss för att vi håller vad vi lovar och är genuint intresserade av att göra hållbara matchningar som gynnar både kunden och kandidaten. För din, våra kunders och konsulters trygghet är vi också ett auktoriserat bemanningsföretag via Almega. Vårt moderbolag Closers är ett av Sveriges främsta headhuntingföretag med inriktning mot B2B-försäljning: http://closersab.se/

Vi bryr oss också om vår omvärld och tar vårt samhällsansvar på allvar. Vi har skänkt nära 300000 krtill olika välgörenhetsprojekt, bl.a har insatserna bidragit till uppbyggnaden av en skola i Ghana tillsammans med välgörenhetsorganisationen Together as One. Under hösten har vi tagit vårt CSR-arbete till nästa nivå och tillsammans valt att starta stiftelse med fokus på att bygga och utveckla skolor och skolverksamheter i utsatta områden i världen. Läs gärna mer på http://heartworkingfoundation.org/ och http://www.hero.se/om-hero/samhallsansvar/

Rollen som Ekonomiassistent & administratör
Vi har haft en fin utveckling under 2017 och fått en ökad efterfrågan på våra tjänster. Vi kommer därför nu inleda rekryteringen av en ekonomiassistent & administratör till Hero och vårt moderbolag Closers. Som ekonomiassistent & administratör har du ett helhetsansvar för de administrativa aspekterna av verksamheten samtidigt som du stöttar vår ekonomiavdelning. Det innebär att du framförallt kommer arbeta med:

• Leverantörs- och kundfakturering

• Löner och pensioner

• Avtalshantering, lagring och arkivering

• Tidrapportering samt generell rapportering

• Avstämningar

• Inköp

• Referenstagningar

• Kontakt med leverantörer

• Ta emot besök av kandidater och kunder

• Administration kopplat till event

• Ombesörja lokalen

Möjligheter och kultur
Som medarbetare på Hero och Closers behöver du inte vara orolig för varken stämpelklocka eller management by fear. Du är fri individ och vi litar på din inneboende drivkraft att vilja göra en bra insats. Du kan också känna dig trygg med att kunna kombinera arbetsliv, familj och fritid på ett sunt sätt då vi har en kultur som uppmuntrar välmående och balans i livet. Vi är ambitiösa och har samtidigt välmående medarbetare som har kul på jobbet!

Vidare är vi en organisation som välkomnar medarbetares vilja att vara med och utveckla företagets arbetssätt, rutiner och processer. Vi förstår att vi som företag blir mer framgångsrika om vi inkluderar våra medarbetare i utvecklingen!

Kompetensprofil
För att lyckas i rollen är det av vikt att du kan bokföring på grundlig nivå samt har erfarenhet av att arbeta i excel. Du har tidigare haft en administrativ och assisterande roll på en ekonomiavdelning.

Vi önskar att du är service minded, noggrann och prestigelös.

Publiceringsdatum
2018-01-17

Tjänstens omfattning och tillträde
Tjänsten är på heltid, tillträde sker beroende på din tillgänglighet, önskvärt i februari 2018.Vi sitter i fräscha lokaler och nära naturen på Kungsholmen i centrala Stockholm.

Lön och förmåner
Fast månadslön

Friskvård, mobil och laptop

Flexibla arbetstider

Pension och försäkringar enligt kollektivavtal

Så ansöker du
Du ansöker till tjänsten genom att klicka på knappen "ansök". Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av Cecilia Enfors | cecilia.enfors@hero.se och Robert Conzato | robert.conzato@hero.se (mailto:robert.conzato@hero.se)

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Det var tidigt en självklarhet för oss att ta vårt samhällsansvar som företag. Det räckte helt enkelt inte att bara arbeta med affärer. Därför har Hero valt att skänka en krona för varje uthyrd konsulttimme till olika utvalda hjälporganisationer. På det här sättet blir vi tillsammans med konsulter, kunder och samarbetspartners, varandras vardagshjältar i affärer. Samtidigt bidrar vi i ett större perspektiv.

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidare

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-07-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Cecilia Enfors cecilia.enfors@hero.se +46 72 302 36 59

Företag
Hero

Adress
Hero
Holländargatan 22
11359 Stockholm

Kontorsadress
Holländargatan 22, Stockholm

Jobbnummer
3910124

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero: