Ekonomiassistent med gedigna kunsakper i Xledger sökes!

Accountor Sverige / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Accountor Sverige i Stockholm, Solna, Botkyrka, Täby, Södertälje eller i hela Sverige

Till en av våra kunder söker vi en Ekonomiassistent. Arbetsuppgifterna innehåller bland annat kund- och leverantörsreskontrahantering, avstämningar och påminnelsehantering. Erfarenhet från systemet Xledger är ett krav. Uppdraget startar omgående och kommer pågå i minst 6 månader.

Dina främsta arbetsuppgifter
• Kundreskontra
• leverantörsreskontra
• Avstämning
• Påminnslesehantering
• Ad hoc uppgifter

Kvalifikationer och erfarenhet
• Gymnasieekonom eller motsvarande
• Arbetslivserfarenhet från ovanstående arbetsuppgifter
• God datavan, främst i Excel.
• Goda kunskaper i det svenska- och engelska språket

Rollen ingår i en grupp om 6 personer och är en tillfällig lösning för vår kund i en arbetstopp. För att lyckas i rollen bör du ha arbetslivserfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter och kunskaper i systemet Xledger.


Publiceringsdatum
2018-04-06

Dina personliga egenskaper
Som person är vara självgående, effektiv och ordningsam. Då rollen är självständig värdesätter vi initiativtagande och att du fattar egna beslut.



Om företaget
Accountor ingår i en internationell koncern där möjligheterna till utveckling är stor och där bolaget har en bra tillväxtplan. Vi erbjuder en gedigen och stabil plattform med tydliga processer för att ge våra anställda de bästa förutsättningarna för att göra ett kvalitativt arbete. Hos oss jobbar kompetenta och professionella medarbetare som tillsammans med Accountor vill skapa det bästa för våra kunder. Därutöver använder vi oss utav Great Place to Work då vi tror att en positiv utveckling och en fortsatt tillväxt startat med nöjda medarbetare, alltså dig!

Välkommen med din ansökan!

Frågor och kontakt
Då behovet är omgående intervjuar vi löpande. Aktuella kandidater kommer kallas till intervju. Vid eventuella frågor kontakta Accountors ansvariga rekryterare Kristin på 010- 475 04 05.



Xledger

Varaktighet, arbetstid
Heltid Konsultuppdrag

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristin Annerstedt

Företag
Accountor Sverige

Adress
Accountor Sverige
S:t Eriksgatan 113
11181 Stockholm

Kontorsadress
S:t Eriksgatan 113

Jobbnummer
4066852

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Accountor Sverige

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Accountor Sverige: