Ekonomiassistent med erfarenhet av leverantörsfakturor

Bravura / Ekonomiassistentjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-01-02

Företaget
Företaget i fråga är en riksomfattande butikskedja med 109 butiker runt om i Sverige. Försäljning sker genom butiker, postorder och e-handel. Huvudkontoret är placerat i Malmö och det är också där som din tjänst kommer vara placerad.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiassistent kommer din huvudsakliga arbetsuppgift vara att hantera och matcha företagets leverantörsfakturor. Du arbetar på företagets redovisningsavdelning tillsammans med andra kollegor men kommer till stor del driva ditt arbete framåt på egen hand. Andra administrativa arbetsuppgifter kan förekomma. Eftersom företaget har internationella kunder ställer detta krav på att du känner dig bekväm i engelska språket. Uppdraget är en bemanning och sträcker sig initialt 6 månader fram i tiden med god möjlighet till förlängning.


Kvalifikationer
• Dokumenterad arbetslivserfarenhet av arbete med leverantörsreskontra.
• Vi ser gärna att du har hanterat större volymer av fakturor och/eller arbetat i ett större bolag.
• Avslutad gymnasial utbildning, gärna inom ekonomi.
• Goda kunskaper i svenska och engelska, muntligt som skriftligt.
• Mycket god datorvana.

Vi söker dig som är van vid att arbeta självständigt med leverantörsreskontra och som har förmågan att snabbt sätta sig in i ett nytt arbete. Vi tror att du är en prestigelös och ödjmuk person som ber om hjälp vid behov men även vågar hugga i där det behövs. Du är van vid ett högre arbetstempo men utför alltid dina arbetsuppgifter med största noggrannhet.

Övrig information:

Start: enligt överenskommelse
Plats: Malmö
Lön: enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: leverantörsreskontra, fakturor, ekonomi, assistent, reskontra, ekonomiassistent, kundreskontra, redovisning, bokföring,

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-01-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anders Romberg anders.romberg@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1280

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3240979

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: