Ekonomiassistent med ansvar för leverantörsreskontran

Avanzera AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
Är du en erfaren ekonomiassistent inom leverantörsreskontra som trivs att arbeta i ett högt tempo och vill du vara en del av vår uppdragsgivares ekonomifunktion med kontor i Lindhagen, i Stockholm. Sök idag!

Du kommer i denna roll att ha ett övergripande ansvar för leverantörsreskontrafunktionen. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt. Detta är ett konsultuppdrag som löper minst sju månader. Du kommer att tillhöra ekonomiavdelningen som idag består av tre personer.

Våra anställda konsulter har en trygg anställning med fast månadslön. Vi har kollektivavtal och erbjuder våra anställda medarbetare friskvårdsbidrag.


Arbetsuppgifter:
Scanning av leverantörsfakturor sker i Basware där kontering och attest även sker innan fakturorna förs över till SAP.

I rollen igår även:

• Registrera nya leverantörer
• Kontakta leverantörer som fakturerat fel
• Underhåll av attestregistret
• Bankavstämningar
• Leverantörsbetalningar
• Back up kundreskontra


Din bakgrund:
Vi söker:
Vi söker dig med minst ett års erfarenhet av leverantörsreskontra så att du har förståelse för flödet inom området och snabbt kan sätta dig in i arbetet.
Arbetsuppgifterna är varierande och det krävs därför att du är flexibel. Du behöver vara självgående men samtidigt förstå värdet av samarbete och teamkänsla. Det krävs att du har förmågan att hugga i när det behövs.

Ansökan

För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef på Avanzera, Iren Sayar på 070-090 54 92 eller iren.sayar@avanzera.se. Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt. Denna tjänst kan du söka så länge annonsen finns tillgänglig på vår hemsida.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!


Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-02-20

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-15
Ange följande referens när du ansöker: 1031
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Iren Sayar iren.sayar@avanzera.se 0700-905 492

Företag
Avanzera AB

Adress
Avanzera AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853

Jobbnummer
3977366

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: