Ekonomiassistent med administrativ ådra

Komet Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Komet hyr ut och rekryterar - från student till professionell. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta eller fortsätta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas.

Komet söker för kunds räkning en ekonomiassistent till ett företag som arbetar för ett centralt beläget varuhus i Stockholm.

Företaget arbetar med Personal Shoppers som hjälper kunder som vill ha rådgivning kring mode och kläder. Företaget har idag 6 st anställda. Företaget arrangerar även events för varuhusets räkning som de samarbetar med.

Publiceringsdatum
2012-09-27

Dina arbetsuppgifter
• Sammanställa och leverera siffror gällande bokslut till extern bokföringsbyrå.

• Fakturahantering

• Bokföra och hantera betalning till varuhusets olika butiker kring de kläder som företagets kunder köpt via Personal Shoppern.

• Enklare administrativa uppgifter

Är du den vi söker?
Vi ser att du:

• Har erfarenhet från fakturahantering och andra ekonomiassistentsysslor.

• Grundläggande kunskaper och insyn inom bokföring och bokslutssiffror.

• Studerat relevant utbildning inom ekonomi.

• Har en känsla för siffror

• Har erfarenhet av administrativa sysslor.

Viktiga personliga egenskaper:
Det krävs att du är noggrann, ordningssam och strukturerad. Vi tror att du som söker tycker om att arbeta både självständigt och som en del av ett team. Du gillar problemlösning och att arbeta proaktivt, samt är en kommunikativ person som trivs med utmanande ekonomiska och administrativa uppgifter. Komet sätter stor vikt vid personlig lämplighet.

Information om uppdraget:

Uppdraget är med start omgående. Intervjuer kommer att hållas löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag.

Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att Du kommer att vara anställd av Komet men arbeta ute hos en av våra kunder. För rätt person finns möjligheter att bli anställd av företaget i fråga.

Start: Omgående
Uppdragets omfattning: Heltid
Plats: Stockholm

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-10-27
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
Komet Sverige AB

Adress
Komet Sverige AB
Jakobsbergsgatan 22
11144 Stockholm

Jobbnummer
1351190

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Komet Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Komet Sverige AB: