Ekonomiassistent / Leverantörsreskontra / Kundreskontra

Bravura Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Falkenberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Falkenberg, Varberg, Halmstad, Laholm, Båstad eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Falkenberg, Varberg, Halmstad, Laholm, Båstad eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2021-08-16

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 4 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget.

Om företaget
Företaget grundandes på 90-talet med målet att skapa innovativa produkter som underlättar möjligheten att förbättra människors hälsa. Genom digital teknik erbjuder de lösningar på utmaningar som deras kunder ställs inför. Företaget har sitt huvudkontor i Falkenberg där du kommer att bli en del av ett team på fem personer.

Vid intervju ges mer information om företaget.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiassistent ansvarar du för att löpande hantera och administrera företagets kund- och leverantörsreskontra. Ditt arbete innefattas även av fakturering på både kund och leverantörssidan, omkostnadsfakturor till dotterbolagen, inläsning av inbetalningsfiler och att svara på frågor kring fakturaflödet. Vidare arbetar du mot företagets alla bolag i nära samarbete med ditt team bestående av redovisningsekonomer och avtalsansvarig.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad eftergymnasial utbildning inom ekonomi och/eller motsvarande arbetslivserfarenhet inom ekonomi
• God datorvana
• Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Kunskap i Medius är meriterande

Vi söker dig som tar stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter, driver sitt arbete framåt och tar hjälp när det behövs. Som person är du nyfiken och räds inte för att ta egna initiativ där du ser att det behöver stöttas upp. Därtill har du en god kommunikativ förmåga, du är bekväm med andra människor och trivs i sociala situationer. Vidare tror vi att du är en praktisk och företagsam person som får saker gjorda istället för att skjuta upp dem.

Övrig information:

Start: September
Plats: Falkenberg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: ekonomi, ekonom, administratör, assistent, leverantörsreskontra, kundreskontra, löneadministration, administrativa uppgifter, fakturering, inbetalningar, betalningar, medius, heltid, visstid, falkenberg

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-09-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5902554

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: