Ekonomiassistent / kundreskontra / leverantörsreskontra

Bravura / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
2017-06-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent / kundreskontra / leverantörsreskontra" (publicerad 2019-05-27) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.


Publiceringsdatum
2017-06-27

Företaget
Företaget är ett framgångsrikt konsultföretag som är specialiserat på IT-infrastruktur. Infrastrukturen byggs upp utifrån väl beprövade koncept och deras främsta erbjudande innefattar övervakning, drift och support till ett fast pris. Kunderna är både små och stora organisationer i privat och offentlig sektor. På företaget arbetar det cirka 200 personer, varav drygt 100 på huvudkontoret i Mölndal. Företaget befinner sig i en expansiv fas och söker dig som vill vara med på deras spännande resa framåt.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiassistent arbetar du med löpande bokföring av leverantörsfakturor, hantering av attestflöde och periodiseringar. Vidare ansvarar du för att skicka iväg betalningsfiler till banken, följa upp inkommande betalningspåminnelser och du har löpande kontakt med aktörer i företaget gällande leverantörsfakturor. Det ingår också i rollen att hantera kundfakturering, kundbetalningar samt lägger upp nya kunder och artiklar i systemet. Det är ditt ansvar att kundfakturor betalas och bokförs i systemet. Vidare hanterar du betalningspåminnelser, har kontinuerlig kontakt med verksamheten och är delaktig i interna förändringsprojekt. Detta är ett föräldrarvikariat på minst 12 månader.


Kvalifikationer
• Gymnasial utbildning inom ekonomi
• Något års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• God vana av att arbeta i Excel
• Det är meriterande med kunskaper i Visma Business

Vi tror att du som söker rollen är en person som kan driva ditt eget arbeta framåt och du har förmågan att agera snabbt. Vidare har du intresse för detaljer i det dagliga arbetet och du bidrar ofta med nya idéer och infallsvinklar i arbetsrelaterade frågor.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar. Välkommen att söka!

Sökord: ekonomiassistent, leverantörsreskontra, kundreskontra, Visma Business, Excel, Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Fast lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-07-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Camilla Larsson camilla.larsson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3576279

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: