Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra till Scandraft

Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
2017-06-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra till Scandraft" (publicerad 2018-08-09) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Om verksamheten

Familjeföretaget Scandraft grundades 1992 av Staffan Gnosspelius och Greger Andersson. Vi har för närvarande 41 anställda med en årlig omsättning av 212 miljoner kronor (2016). Scandraft AB har också Trippel A kreditvärdering sedan 2003.

Huvudkontor och centrallager ligger i Mölnlycke utanför Göteborg. Vi har även försäljningskontor och lager i Stockholm och försäljningskontor i Malmö. 2011 grundades Scandraft AS i Norge som ett dotterbolag till Scandraft AB. Vi levererar material och tillbehör för bild, dekor och reklam! Vi är ledande leverantör av förbrukningsvaror för den grafiska industrin. Vår strävan är att vara en "one stop shop" för all förbrukning till den grafiska branschen!

Publiceringsdatum
2017-06-02

Dina arbetsuppgifter
Scandraft söker nu en engagerad ekonomiassistent med start i början av augusti. Du kommer tillhöra ett team om tre ekonomer där du kommer ansvara för leverantörsreskontran. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer innefatta registrering, attestering, scanning och matchning av fakturor. Vidare kommer du hantera både svenska och utländska fakturor samt hantera stora flöden.

Vem är du?

Vi söker dig som är minst gymnasieekonom samt har några års erfarenhet av en liknande roll. Vi ser att du har vana av arbete med stora flöden sedan tidigare samt är van vid ett högt arbetstempo. Du har erfarenhet från affärssystem och erfarenhet av Navision är meriterande. Vidare har du goda kunskaper i MS Office-paketet.

Som person är du självständig, du ser vad som behöver göras och tar egna initiativ. Du är strukturerad och ordningsam och trivs i en miljö med ett högt tempo. Vidare är du en social person som är van vid att arbeta mot deadlines.

Du erbjuds

En rolig tjänst på ett spännande företag med entreprenörsanda och härliga kollegor. Kontoret är beläget i härliga lokaler i Mölnlycke.

Detta är ett konsultuppdrag på initial sex månader med goda chanser till förlängning vilket innebär att du kommer vara anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning. Om du har ytterligare frågor kan du kontakta ansvarig konsultchef Maria Holmberg på maria.holmberg@jurek.se alternativt på 0761 - 83 55 24.

Observera att vi ej tar emot ansökningar via e-post. Du är välkommen att ansöka denna tjänst via vår hemsida: www.jurek.se.
Skicka in din ansökan redan idag då vi intervjuar löpande!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Start augusti 2017

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-07-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Holmberg maria.holmberg@jurek.se 0761-83 55 24

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Adress
Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm

Kontorsadress
Biblioteksgatan 11

Jobbnummer
3535624

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB: