Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra till företag i Kista
Placera Personal AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Vårt trevliga kundföretag är ett växande bolag inom varuförsörjning och välkänt i sin bransch. I Sverige arbetar cirka 900 medarbetare runt om i landet och till huvudkontoret i Kista behöver man nu förstärkning av en ekonomiassistent inom leverantörsreskontra.
Tjänsten
Du kommer att jobba som ekonomiassistent och tillhöra ett utav två olika team inom leverantörsreskontra. Det team du kommer att tillhöra heter "varuflöde" som idag består av 2 medarbetare och som tillhör finansavdelningen ute hos vår kund. I denna roll kommer du att arbeta med stora flöden där tidigare erfarenhet av leverantörsreskontra kommer ha stor betydelse. Du kommer arbeta både självständigt och tillsammans med andra i gruppen med allt som berör leverantörsreskontran. Här är det också ett stort plus om du har erfarenhet av arbete kring lager. Tjänsten är till en början ett konsultuppdrag på 6 månader med start omgående men med stora chanser till överrekrytering ut till kund. Du kommer att anställs som konsult via Placera Personal under detta uppdrag.
Publiceringsdatum2017-09-25KvalifikationerVi söker dig som har följande bakgrund:
* Du har tidigare erfarenhet av leverantörsreskontra
* Du har gått en gymnasieutbildning inom ekonomi eller liknande
* Du har mycket goda kunskaper i Officepaketet.
* Goda kunskaper i både svenska och engelska
* Meriterande om du har erfarenhet av SAP men är inget krav
Dina personliga egenskaperSom person är du nyfiken, driven och snabblärd. Du innehar en god kommunikativ förmåga och trivs med att arbeta både självständigt och i grupp. Du är inte rädd för att hugga i, prestigelös, social och bidrar med en positiv stämning på arbetsplatsen.
Intresse för tjänsten?
Är du intresserad av tjänsten? Sök den redan i dag då urval och intervjuer sker löpande. Välkommen in med din ansökan!
Sökord: leverantörsreskontra, SAP, Jobb, varulager, ekonomiassistent
Varaktighet, arbetstid
Heltid Detta är en heltidstjänst där du blir anställd som konsult via Placera Personal. Uppdraget är på 6 månader till en början men kan leda till en överrekrytering till kund. Start omgående.
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-10-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCharlotte Ekenstam 0765362708
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
KontorsadressKista Science Tower
Jobbnummer 3717795
Observera att sista ansökningsdag har passerat.