Ekonomiassistent/ Adminstratör

Boa Vista AB / Ekonomiassistentjobb / Stenungsund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stenungsund, Orust, Lilla Edet, Tjörn, Kungälv eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Boa Vista AB i Stenungsund, Trollhättan, Göteborg eller i hela Sverige

- Presentation

BoaVista är ett serviceföretag som arbetar inom städ & bygg branschen. Vi Jobbar med Kvalité och miljömedvetenhet som högsta prio och är ett premium företag i branschen.

Vi är inne i en expansiv fas och vill nu utöka vårt Stenungsunds kontor genom att rekrytera en ekonomiassistent/administratör på 100%. Anställningsformen är en provanställning anställning á 6månader med möjlighet till en tillsvidare anställning.

Vi vill att du som söker kan börja anställningen senast i början på Januari 2014, gärna tidigare.

Urval och intervjuer kommer att ske löpande, varför vi starkt rekommenderar dig att ansöka snarast.
Varmt välkommen med din ansökan!

• Arbetsuppgifter

Tjänsten kommer i huvudsak att innebära administrativa uppgifter med fokus på löpande redovisning,ekonomisk rapportering, löneadministration, fakturering och order.

Det ingår också kontorsadministrativa uppgifter såsom hantering av och fysisk post. Du kommer också att fungera som samordnare och kontaktperson för såväl kunder som våra säljare& arbetsledare.

Vid försäljningmässor eller andra företagsaktiviteter är det eventuellt möjligt att du kommer att behöva hjälpa till med praktiska uppgifter samt finnas som back-up för säljare och till viss del klara av att representera företaget mot kunder samt hjälpa till med försäljning och intresseanmälningar på plats.

• Utbildning/erfarenhet

Du har tidigare mycket god erfarenhet av att arbeta med order, löpande redovisning, fakturering, periodiska sammanställningar, moms och arbetsgivaravgifter i affärssystem.

Då du kommer att ha en bred roll i företaget & högt ställda krav samt arbeta huvudsakligen ensam från vårt kontor/showroom i Stenungsund är det viktigt att du är positiv till olika typer av arbetsuppgifter och rollen kräver att du som person är lugn, trygg och stabil. Du är självgående och är bra på att kommunicera och uppdatera dina kollegor om vad som händer på Stenungsunds kontoret via telefon och mail.

Som person är du drivande och har en hög energinivå och tycker om att vara "spindeln i nätet" och ta dig an nya arbetsuppgifter. Du tycker om att skapa struktur och ordning och att finna förslag på lösningar på de uppgifter och utmaningar som du och företaget behöver ta dig an. Utöver detta har du givetvis ett bra och representativt bemötande och har förmåga att skapa förtroende när du är i kontakt med företagets olika viktiga aktörer.

Tjänsten förekommer det en del internationell kommunikation och därför bör du behärska engelska såväl i tal som i skrift.
Behärskar du ytterligare språk är detta meriterande.

Erfarenheter av schemaläggning och upphandling anses som meriterande.

Mvh, Anton Holmberg

Publiceringsdatum
2013-11-25

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-12-13
Ange följande referens när du ansöker: 3263
Ansökan kan skickas till e-postadress: anton@boavista.se

Företag
BOA VISTA AB

Adress
BOA VISTA AB
Gärdesvägen 16
44431 STENUNGSUND

Kontorsadress
Gärdesvägen 16
STENUNGSUND

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0303-777294
E-postadress: info@boavista.se

Jobbnummer
1711917

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Boa Vista AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Boa Vista AB: