Ekonomiassistent/administratör med start omgående

Bravura / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är rekryterings- och bemanningsföretaget som arbetar med tjänster över hela tjänstemannaområdet. Vi har jobb för dig som är i början i karriären och för dig med erfarenhet. Gemensamt är att vi erbjuder schyssta anställningsvillkor för alla våra anställda och att vi är personliga och satsar på service lite utöver det som förväntas.

Publiceringsdatum
2013-04-02

Företaget
Tjänsteföretaget är ledande inom HR-, löne- och ekonomiförvaltning och arbetar för att deras kunder ska kunna fokusera på sin kärnverksamhet. De erbjuder programvara, molntjänster och outsourcing. Företaget har nära 50 års erfarenhet på området och har 1300 medarbetare samt ca 12 000 kunder. De behöver nu förstärka avdelningen Business Line Customer Service Centre. Vi söker dig som vill arbeta i en administrativ ekonomiassistentroll och som kan börja arbeta omgående. Du blir anställd av Bravura som konsult och om du är rätt person kommer tjänsten att övergå i en tillsvidareanställning hos företaget.

Dina arbetsuppgifter
Avdelningen Contract Office hanterar företagets kundkontraktsdatabas och ansvarar för kvaliteten av kunddata i deras CRM system. Tjänsten som ekonomiassistent innefattar såväl ekonomirelaterade uppgifter inom fakturering, som administration samt många kontaktytor som inkluderar kollegor på sälj och ekonomiavdelningen, samt kunder. Tillsammans med två andra kollegor arbetar du med avtalshantering, fakturering och uppföljning. Du hanterar och granskar ett stort antal kundavtal, ger information till leveransenheter och bevakar samt startar fakturering när leverans skett. I arbetsuppgifterna ingår även service till säljenheten samt intern kontroll i avtalshanterings- och faktureringsprocessen.

Kvalifikationer
• Gymnasieutbildning eller vidareutbildning inom ekonomi
• Några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Kunskaper i redovisning
• Erfarenhet av fakturering
• Kunskaper i Office paketet
• Grundläggande affärsjuridik
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

Dina personliga egenskaper
För att trivas i rollen är du social och trivs i en roll med många kontaktytor. Du är noggrann och ordningsam. Vidare är du prestigelös, driftig och tar gärna egna initiativ.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050

Sökord: Administratör, administration, ekonomi, ekonomiassistent, fakturera, fakturering, redovisning.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-05-01
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Isabelle Riddez

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Långholmsgatan 27
11733 Stockholm

Jobbnummer
1509943

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: