Ekonomiassistent

Pernilla Samuelsson / Ekonomiassistentjobb / Kristianstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Kristianstad, Bromölla, Sölvesborg, Hässleholm, Östra Göinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Pernilla Samuelsson i Kristianstad, Bromölla, Hässleholm, Olofström, Karlshamn eller i hela Sverige

Om oss
Smekab Citylife utvecklar, producerar och säljer produkter och lösningar för att skapa attraktiva urbana miljöer. Räckes- och avspärrningslösningar har sedan 70-talet varit en stor del av företagets erbjudande vilket fortfarande består och utvecklas. Utbudet har kompletterats under åren och i dag erbjuds ett brett sortiment av möbler för offentlig utemiljö, väderskydd för hållplatser, cykelparkeringar och produkter för cyklism. Smekab Citylife erbjuder också produkter för bygg- och anläggning, samt legoproduktion och varmförzinkning.
Smekab Citylife har sitt huvudkontor i skånska Önnestad, och är representerade med bemannade kontor i Stockholm, Göteborg och Jönköping.
Läs mer på www.saferoad.com.

Dina arbetsuppgifter
Som vår nya ekonomiassistent är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att ta ansvar för vår leverantörsreskontra samt att bemanna vår reception. Du kommer vara vårt ansikte utåt och är den första man möter hos oss såväl vid besök som i telefon. Ditt arbete kommer vara varierat och innehålla mycket administrativt arbete såsom kontering och scanning av leverantörsfakturor, inkommande samtal, posthantering, inköp av kontorsmaterial mm.

Din bakgrund
Du som söker har minst gymnasieutbildning och har du dessutom annan relevant utbildning är det en fördel. Du har några års erfarenhet av liknande roll och du har förståelse för ekonomi och har en bra administrativ förmåga. God datorvana och erfarenhet av att ha arbetat i större affärssystem är ett krav. Har du erfarenhet av Dynamics 365 är det meriterande. Du ska kunna uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska.

Du som person

Dina personliga egenskaper är viktiga för oss! Vi söker dig som är positiv, drivande samt är van vid att arbeta självständigt. Du är flexibel, har god initiativförmåga och är van vid att ge god service såväl åt våra kunder som medarbetare. I ditt arbetssätt är du noggrann, strukturerad och noggrann med att hålla deadlines.

Tjänsten är placerad i Önnestad. Tillsättning omgående.

B-körkort är ett krav.

Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är måndag-fredag 7.00 - 16.00.

Du är välkommen med din ansökan snarast via Wikan.se Urval och intervjuer sker löpande. Sista ansökningsdag är 10 januari 2018.

För mer information eller frågor kontakta rekryteringskonsult Pernilla Samuelsson, 044-590 65 14.

Välkommen med Din ansökan!

Wikan Personal är ett auktoriserat och etablerat bemannings- och rekryteringsföretag. Med lokal förankring vill vi förse företag och organisationer med kompetent och välmotiverad personal, som tillfälligt eller permanent tillgodoser deras behov. Wikan har kontor på 7 orter i Sverige, omsätter ca 300 Msek och har omkring 700 anställda. Läs mer på www.wikan.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-12-19

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-10
Ange följande referens när du ansöker: 3589
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Pernilla Samuelsson 044-590 65 14

Företag
Pernilla Samuelsson

Adress
Pernilla Samuelsson
Götgatan 1
29133 Kristianstad

Kontorsadress
Götgatan 1

Jobbnummer
3862312

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Pernilla Samuelsson

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Pernilla Samuelsson: