Ekonomiassistent - Vitaflo Scandinavia AB - Ekonomiassistentjobb i Göteborg
Ekonomiassistent
Vitaflo Scandinavia AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv
Visa alla jobb hos Vitaflo Scandinavia AB i Göteborg

Företaget:
Vitaflo Scandinavia AB är ett speciality läkemedelsföretag som bedriver marknadsföring, försäljning och distribution av läkemedel och läkemedelsnära produkter i Norden och Europa. Vitaflo grundades 2000 i Göteborg och grundidén är att erbjuda utländska och inhemska produkter en marknadsplattform i Sverige, Danmark, Norge och Finland. Företaget är helägt av Navamedic ASA, ett norsk börsnoterad speciality läkemedelsföretag som är listad på Oslobörsen.
Vitaflo har huvudkontor i Göteborg och filialkontor i Danmark och Norge. Vi är idag ett av de snabbast växande speciality företagen inom sjukvårdssektorn i Norden och nu letar vi efter en ekonomiassistent/kontorsassistent som kommer att arbeta på vårt huvudkontor i Göteborg.

Publiceringsdatum
2008-03-18

Dina arbetsuppgifter
Tjänsten består i första hand i att arbeta som ekonomiassistent. I ekonomiassistentfunktionen ingår löpande bokföring, kund och leverantörsreskontra, avstämningar och rapportering. I kontoristfunktionen ingår bland annat telefonpassning, post- och pakethantering m.m. Huvudkontoret i Göteborg sköter samtliga administrativa uppgifter för våra Nordenkontor; orderhantering, fakturering, bokföring, rapportering m.m., därav kommer du också att samarbeta med våra nordiska medarbetare.
Du kommer att arbeta tillsammans med ekonomiansvarig och beroende på intresse finns potential att utveckla denna funktion med ytterligare arbetsuppgifter. Till en början kommer du att arbeta deltid, 70%, men utsikten och avsikten är att du så småningom ska jobba heltid.
Kvalifikationer och egenskaper:
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta som ekonomiassistent/kontorist. Som bakgrund har du ekonomiskt gymnasium eller motsvarande samt praktisk erfarenhet av bokföring, reskontra, rapportering och av ekonomisystem. Du har god datorvana inom Officepaketet och SPCS som är företagets ekonomisystem. Tjänsten kräver också att du har goda kunskaper i engelska både i tal och i skrift och är inte rädd för att kommunicera med dansk- och norskspråkiga, eftersom många av företagets kontakter sker på engelska och skandinaviska språk.
Personen vi söker är en ansvarfull problemlösare som vågar ta för sig och har ambition och driv. Det är viktigt att du är flexibel och har en vilja att vara delaktig och ställa upp. Du måste också vara trygg i din roll och kunna hantera människor på ett bra sätt. Samarbete och sociala egenskaper värderas högt då du kommer in i ett mindre företag med ett nära samarbete mellan personalen.

Anställningstyp/arbetstider
Tills vidare
Deltid
Tillträde: snarast möjligt Anställning: 70 %

Ersättning
Fast lön
Lön: enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-03-31

Kontakt
Valdet Hetemi 031-3351190, 0739-082753, valdet@vitaflo.net

Företag
Vitaflo Scandinavia AB

Adress
Vitaflo Scandinavia AB
Box 53063 400 14 Göteborg
40014 GÖTEBORG

Kontorsadress
Ebbe Lieberahrtsgatan 21
GÖTEBORG

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-3351190
Faxnummer: 031-3351199
E-postadress: roland.sandstrom@vitaflo.net

Jobbnummer
168456

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Vitaflo Scandinavia AB: