Ekonomiassistent - Office Partner AB - Kontorsjobb i Stockholm
Ekonomiassistent
Office Partner AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Office Partner AB i Stockholm

Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT.

Vi söker en ekonomiassistent för uppdrag på 40-50% hos en av våra kunder i city.

Publiceringsdatum
2008-02-20

Dina arbetsuppgifter
Tjänsten består av bemanning på företagets ekonomiavdelning med arbete inom fakturering, kund och leverantörsreskontra, betalningar av leverantörsfakturor. Löpande bokföring, uppföljning av förfallna kundfordringar, framtagning av diverse statistik mm. Avstämningar vid bokslutsarbete, kontakt med skattemyndigheten (deklarationer, inkomstuppgifter etc). samt även registrera och administrera ca 70 löner.

Kvalifikationer
vi ser gärna att du har gymnasieexsamen samt erfarenhet av ekonomiarbete.

Personliga kvalifikationer:
Du är en positiv person, som har en mycket hög servicekänsla. Du är ansvarstagande, initiativrik och klarar periodvis hög arbetsbelastning.

Anställningstyp/arbetstider
50%

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: Ekass
Vi tar emot ansökan via epost: philip.saponja@officepartner.se

Företag
Office Partner AB
12932 HÄGERSTEN
Telefonnummer: 08-7440240
Faxnummer: 08-186867
E-postadress: info@officepartner.se
Mer information på http://www.officepartner.se

Jobbnummer
136205

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Partner AB: