Ekonomiadministratör till kund i Norrköping

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-05-26

Om tjänsten
Som Ekonomiadministratör kommer du driva ett självständigt arbete och ha en viktig roll i vår kunds verksamhet. Du kommer att arbeta nära företagsledningen och ansvara för olika ekonomiadministrativa uppgifter. Ditt arbete kommer att omfatta allt ifrån bokföring, redovisning, löner, fakturering, avstämningar till betalningar och hantering av leverantörsfakturor. Vi söker därför dig som har erfarenhet och kunskaper inom dessa områden.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara:
• Ansvara för bokföring och redovisning av företagets ekonomi
• Hantera löner och genomföra löneberäkningar
• Sköta faktureringsprocessen och säkerställa att betalningar genomförs i rätt tid
• Utföra avstämningar och kontroller för att säkerställa korrekthet och noggrannhet
• Ta hand om hanteringen av leverantörsfakturor och säkerställa att de behandlas effektivt

Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet och kunskaper inom ekonomiadministration. Du behöver vara självgående och kunna arbeta självständigt. Som person är du noggrann och detaljfokuserad för att säkerställa korrekt och noggrann hantering av ekonomiska processer. Du behöver också ha goda kommunikationsfärdigheter och kunna samarbeta effektivt med företagsledningen.

Viktigt för tjänsten är:
• Eftergymnasial utbildning inom ekonomi
• Arbetslivserfarenhet inom liknande område

Meriterande:
• Arbetslivserfarenhet inom byggbranschen
• Erfarenhet av Hogia bygglön, Visma Spcs, Bygglet

Detta är ett konsultuppdrag med på 6 månader med start 15 augusti. Uppdraget har god chans till förlängning eller bli överanställd till kund.

Företaget
Vår kund är ett framstående företag specialiserat på hållbarhetslösningar inom bygg- och fastighetsbranschen. De erbjuder innovativa och effektiva hållbarhetsstrategier för att hjälpa företag att minska sin miljöpåverkan och optimera resursanvändningen. Med deras expertis inom energieffektivitet, gröna byggnader, cirkulär ekonomi och socialt ansvar hjälper de sina kunder att uppnå sina hållbarhetsmål och skapa en positiv inverkan på samhället. Verksamheten strävar helt enkelt efter att skapa en mer hållbar framtid genom att erbjuda skräddarsydda lösningar och konsulttjänster av högsta kvalitet.

Kontaktuppgifter:
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Sofia Gillberg, via Adecco på 010 - 173 73 00. Du kan också kontakta oss via info@adecco.se för frågor angående registrering.

Välkommen med din ansökan!

Sökord:
Ekonomiadministratör, Bokföring, Redovisning, Löner, Fakturering, Leverantörsfakturor, Byggbranschen, Hogia Bygglön, Visma SPCS, Bygglet, Adecco

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-06-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-42117".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Jobbnummer
7824864

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: