Ekonomiadministratör med god kommunikationsförmåga, Stockholm

Shaya Solutions AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Shaya Solutions AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Södertälje, Nynäshamn eller i hela Sverige

Om jobbet

Till ett sammansvetsat och litet team samt vårt fina kontor i Vasastan på Gävlegatan 16 (Convendum) söker vi en kommunikativ ekonomiadministratör som har god kommunikationsförmåga med en utåtriktad personlighet.

Arbetsuppgifterna kommer det att innebär exempelvis fakturahantering, lönehantering, avvikelsehantering, administration av betalningar, internrapporteringar så som månadsbokslut och avstämningar. Stöd finns av en intern senior controller.

Uppdragsbeskrivning

Med anledning av att vi växer som bolag ökar våra projekt och uppdrag både i omfattning och volym, ökar även volymerna inom de ekonomiadministrativa processerna. Därför behöver de stärka upp ekonomifunktionen ytterligare.

Publiceringsdatum
2023-05-03

Dina arbetsuppgifter
• Ankomstregistrering samt distribuering av fakturor
• Utanordningar, markägarersättning
• Representationsfakturor
• Bokföring av fakturor
• Betalning av fakturor samt återredovisning
• Betalningspåminnelser och inkassoärenden
• Masterdata
• Utföra de till processen tillhörande kontrollaktiviteterna

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

• Gymnasie- eller högskoleutbildning inom ekonomi eller motsvarande erfarenhet.
• Minst 2 års arbetslivserfarenhet av ekonomiadministration inom leverantörsreskontra
• Goda kunskaper i Excel

Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):

• Minst 1 års arbetslivserfarenhet av avtalsadministration och hantering

• Minst 1 års arbetslivserfarenhet av kommunikation med externa leverantörer

Annat

Nedanstående personliga egenskaper säkerställs via referenser och vid eventuell intervju.

• God förmåga att arbeta självständigt och i grupp
• Välstrukturerad
• Noggrann och kvalitetsmedveten
• Serviceinriktad och prestigelös

Start enligt överenskommelse.

Så länge denna annons är möjlig att söka, är tjänsten inte tillsatt. När denna annons inte längre går att skicka ansökan på, så ber vi dig se över andra öppningar på hemsidan. Viktigaste för oss i bolaget är att rätt person kommer in.

______________________

Hur du kommer vidare

• Sök jobbat genom denna annons
• Lägg in ett CV i word-format

• Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
• Återkoppling sker vanligtvis inom 10 arbetsdagar

Om företaget
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm där vi även har kontor runt om i Sverige för konsulter att verka i anslutning till våra projekt och kunder.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-05-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Shaya Solutions AB (org.nr 559058-6649)

Jobbnummer
7732070

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Shaya Solutions AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Shaya Solutions AB: