Ekonomiadministratör, halvtid, litet företag inom management con

Riddarfjärden Ledarskap & Utveckling / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Riddarfjärden Ledarskap & Utveckling i Stockholm

Inledningsvis:
1. Registrera leverantörsfakturor, ca 20-30/ månad, samt utforma utgående fakturor, ca 20-40/månad
2. Administrera beställningsbekräftelser
3. Administrera online tester till kursdeltagare, ca 20 tillfällen per år
På sikt:
4. Bokföring och förbereda utbetalningar

Du har
• Erfarenhet av fakturering
• Erfarenhet av bokföring
• Förmåga att se samband

Du är:
• Noggrann
• Lyhörd
• Initiativtagande
• Självständig
• Bra på att formulera dig i text (svenska)

Publiceringsdatum
2017-03-07

Övrig information
• Åldern spelar ingen roll

Riddarfjärden är ett litet företag som erbjuder konsulttjänster inom chef- och ledarskap till stat, landsting och kommuner samt även privata bolag.
Vi har kontor på World Trade Center i centrala Stockholm (tunnelbana Centralstation). Företaget består av en partnergrupp på 4 personer, en anställd administratör/anbudsskrivare samt ett 20 anslutna konsulter.

Varaktighet, arbetstid
• Ca 15%-50%, med utgångspunkt på en stabilisering på omkring en halvtid. - Flexibla arbetstider - Varierande arbetsbelastning månad till månad - Flexibel arbetsplats, det går bra att arbeta hemifrån, på kontoret etc. 40%-60%

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-07
Ange följande referens när du ansöker: Tidigare arbetsgivare

Företag
Riddarfjärden Ledarskap & Utveckling

Adress
Riddarfjärden Ledarskap & Utveckling
Box 70396
10724 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsviadukten 70

Jobbnummer
3358739

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Riddarfjärden Ledarskap & Utveckling

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Riddarfjärden Ledarskap & Utveckling: