Ekonomiaasistent/receptionist till Brim AB

Randstad AB Stockholm / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Brim tillhandahåller riskmanagement och försäkringslösningar för den nordiska
byggindustrin och finanssektorn. Basen för verksamheten har varit
försäkringslösningar samt administrativa åtaganden och service i samband med av
oss utarbetad och upphandlad gruppskadeförsäkring. Brim är även Nordens ledande
mäklare inom området kredit- och politisk risk. 

Dina arbetsuppgifter 
 Vi söker dig som är en ambitiös Ekonomiassistent. Din roll är att hantera löpande
ekonomiarbete, receptionen samt ansvara för kontoret. Då det är en delad roll är det
viktigt att du är noggrann, flexibel, snabb och klarar av att hantera flera
arbetsuppgifter samtidigt. 
Som Ekonomiassistent kommer du att hantera företagets reseutlägg, löpande
bokföring och leverantörsreskontra. Ekonomiavdelningen består av 5 personer.
Som Receptionist kommer du att besvara företagets växel samt ta emot besökare
och bud. Kontorsansvaret innebär bland annat att beställa kontorsmaterial,
administrera interna och externa möten och ansvara för att kontoret ser rent och
snyggt ut.

Din bakgrund 
 För att passa i rollen bör du vara en strukturerad problemlösare och kunna hantera
ett högt arbetstempo och satta deadlines. Vi hoppas att du är mycket serviceinriktad
och positiv och har höga krav på att bemöta kunder och kollegor korrekt.
För rätt person finns möjligheten att kunna vara med och utvecklas i ekonomirollen.
Vi erbjuder ett stimulerande och engagerande arbete i trevliga lokaler på
Tegnérgatan i Stockholm. 

Dina egenskaper
För att passa i rollen bör du vara en strukturerad problemlösare och kunna hantera
ett högt arbetstempo och satta deadlines. Vi hoppas att du är mycket serviceinriktad
och positiv och har höga krav på att bemöta kunder och kollegor korrekt.
För rätt person finns möjligheten att kunna vara med och utvecklas i ekonomirollen.
Vi erbjuder ett stimulerande och engagerande arbete i trevliga lokaler på
Tegnérgatan i Stockholm. 

 Tjänsten är på heltid och ska tillsättas omgående. Du kommer initialt att anställas som konsult på Randstad för att efter ca 4 månader övergå i en anställning hos Brim AB.

 Då intervjuer och urval sker löpande ser vi gärna att din ansökan skickas snarast!
För mer information kontakta Carin Wall 0729889007.

Randstad är ett världsledande bemannings- och rekryteringsföretag och få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. 

Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad.

Publiceringsdatum
2015-04-02

Arbetstider och omfattning
Heltid Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-05-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Carin Wall 072 988 90 07

Företag
Randstad AB Stockholm

Adress
Randstad AB Stockholm
Box 17193
10462 Stockholm

Kontorsadress
Ringvägen 100

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2232718

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB Stockholm: