Ekonom till Norrköping sökes

Bemannia Kontor AB / Bankjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla bankjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Norrköping, Linköping, Katrineholm, Nyköping, Flen eller i hela Sverige

Är du sugen på ett spännande uppdrag som ekonom och har erfarenhet av fakturering samt redovisning? Sök till uppdraget redan idag.

Om uppdraget

Vi söker just nu en ekonom till vår kund i Norrköping och inom finans- och bolagsenheten. Uppdraget är ett konsultuppdrag som beräknas starta omgående och pågå fram till 2024-06-30. Placeringsort: central placering i Norrköping, det finns även möjlighet till distansarbete. Arbetstider är från 08-17, med viss flexibilitet. Tjänstgöringsgrad: heltid (75-100% beroende på önskemål).

Publiceringsdatum
2023-12-11

Arbetsuppgifter
Sedvanliga arbetsuppgifter inom ekonomi förekommer. Du kommer även att arbeta med de mest vanligt förekommande arbetsuppgifterna som är följande:

• Kundfakturering

• Kontering av leverantörsfakturor

• Löpande redovisning

• Avstämningar och skattedeklarationer

Kvalifikationer
• Du ska ha erfarenhet av arbete med kundfakturering, hantering av leverantörsfakturor, löpande redovisning, avstämningar och rapportering till Skatteverket

• Du ska ha erfarenhet av att ha arbetat i något eller några ekonomisystem samt i Excel

• Du ska minst ha en gymnasieutbildning inom ekonomi

Meriterande

• Om erfarenheterna av ovanstående arbetsuppgifterna utförts i ett kommunalt aktiebolag

• Du har arbetat i ekonomisystemet Visma (Economa)

• Eftergymnasial utbildning

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2023-12-14.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Jaqueline Shafig och jaqueline.shafig@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 175 50 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-12-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Kontakt
Jaqueline Shafig
jaqueline.shafig@bemannia.se
072-175 50 00

Jobbnummer
8320356

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor AB: